וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה חזר לדירה שקיבל מבני יהודה, וגילה את חפציו בחוץ

השוער לא פינה את הדירה במועד המבוקש ומצא את חפציו בארגזים מחוץ לדלת. כעת הוא מסרב להחזיר למועדון את הרכב שנשכר עבורו: "זו לא דרך, זה מגעיל, אני פגוע, אלוהים רואה הכל"

one

דלה איינוגבה חזר אתמול (שני) לדירתו וגילה את כל חפציו בארגזים מחוץ לדלת. השוער הניגרי הוותיק, ששיחק בבני יהודה בתשע העונות האחרונות, הושאל הקיץ להפועל אשקלון, ועקב כך נדרש לפנות את הדירה שבני יהודה שכרה עבורו. לאחר שלא פינה אותה במועד אותו התבקש, במועדון נקטו בצעד יוצא הדופן. מאז אמש איינוגבה רותח על היחס כלפיו, ואף מסרב להחזיר למועדון את הרכב שנשכר עבורו.

עוד בנושא:

אשקלון הודיעה: אניימה סגר. ואז התברר שמדובר באיינוגבה
השוער הליטאי אמיליוס זובאס נחת כדי לחתום בבני יהודה
איינוגבה: "מאמין שאצליח להטביע חותם באשקלון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החפצים מחוץ לדירה של איינוגבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איינוגבה אמר לוואלה! ספורט: "הגעתי אתמול אחרי האימון הביתה ובעל הבית הודיע לי שאני צריך לעזוב את הדירה. זו לא הדרך להתנהג לאנשים. כל המעבר שלי לאשקלון היה מאחורי הגב שלי ולא אמרו לי שום דבר. אחרי שחתמתי על החוזה באשקלון, התכוונתי לעבור לגור שם, אבל בזמן שהתאים לי. לא הודיעו לי ולא עושים את זה לאנשים. אפשר להודיע שתוך שבוע-שבועיים אתר צריך לעזוב את הדירה וזה מה שהיה קורה".

עוד הוסיף השוער: "אני מאוד פגוע מבני יהודה. נתתי את הלב לקבוצה תשע שנים, שיחקתי עם פציעות, עשיתי הכל בשביל המועדון הזה וזו הדרך שמתנהגים אליי. זה לא מכובד, אבל אלוהים רואה הכל ואני בטוח שהוא רואה את מה שעשו לי שם. אני לא יודע למה זה נעשה בצורה כזו, בסך הכל היו לי יחסים טובים, גם עם ההנהלה, אבל כל מה שקרה איתי בזמן האחרון זה מגעיל".

תגובת בני יהודה: "חוזהו של דלה איינוגבה הסתיים ב-2 באוגוסט, ביום בו העברתו להפועל אשקלון הושלמה. מתוך רצון טוב ומחווה, המועדון איפשר לדלה להישאר בדירתו למשך שבוע נוסף ואף השארנו ברשותו את הרכב. בתקופה זו, באשקלון הציעו לדלה מספר דירות, אליהן לא הסכים לעבור ואף השכירו עבורו חדר במלון. לצערנו, אנחנו נמצאים ב-16 בחודש, חוזה השכירות הסתיים, אך דלה לא מצא לנכון, למרות בקשות חוזרות, לפנות את הדירה ולהחזיר את רכבו. עם כל הכבוד לדלה, הוא היום שחקן הפועל אשקלון ולא בני יהודה, את השאלות צריך להפנות לדלה ולהפועל אשקלון ולא אלינו. אנחנו אלה שאיפשרנו לו מתוך רצון טוב להישאר עד ה-15 בחודש".

בעלת הדירה באזור, שולה זגה, הסבירה את הסיטואציה: "דלה עובר תקופה לא פשוטה. היו לו כמה אפשרויות. אשקלון נתנו לו מלון וגם הציעו לו שישכרו לו את הבית הנוכחי אצלי, אך הוא לא רצה לגור רחוק מהמקום שהוא יתאמן וישחק בו. בני יהודה הודיעו לו כמה פעמים וגם אני שלשום הצעתי לו אפילו שיבוא לגור אצלנו, כי הוא כמו בן בית ומשפחה עבורנו. אני מאמינה שהוא יעבור את התקופה הזאת, יתאקלם באשקלון והכל יהיה בסדר, זה מה שאני מאחלת לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully