וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון הודיעה: אניימה סגר. אלא שאז התברר שמדובר בדלה איינוגבה

אירוע ביזארי אצל העולה החדשה, שהודיעה כי הגיעה להבנות עם שוער ליל ואף אישרה לוואלה! ספורט את הדברים. לאחר בירור, התגלה כי מדובר בכלל בשוער בני יהודה, וגם איתו יש רק שיחות

העולה החדשה הפועל אשקלון קרובה להתהדר בשוער חדש, אבל לא אחרי כמה דקות ביזאריות במיוחד שארעו היום (חמישי), לאחר שהקבוצה מהדרום הודיעה בצורה חגיגית כי היא הגיעה להבנות עם לא אחר מאשר וינסנט אניימה.

אלא ששוער ליל ממש לא יגיע לקבוצה של יובל נעים. מי שהגיע להבנות עם אשקלון הוא בכלל שוער בני יהודה, דלה איינוגבה.

הכל החל כאשר אשקלון הודיעה לעיתונאים המסקרים את הקבוצה כי אניימה, שוערה של ליל ואחד מאגדות נבחרת ניגריה בכל הזמנים, שכיכב בעבר בבני יהודה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, מגיע לקבוצה. באשקלון אפילו טרחו לצרף תמונה של אניימה להודעה הקצרה ששלחו.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה (ימין) לצד וינסנט אניימה שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אז מי בא לאשקלון? אניימה ואיינוגבה/ברני ארדוב

רגע לפני שהעסקה המפתיעה ביותר של השנים האחרונות בכדורגל הישראלי התבשלה לה משום מקום, הרמנו טלפון ממערכת וואלה! ספורט לאנשי הקבוצה, שאישרו בנחישות כי מדובר באניימה, "ההוא שהיה בהפועל תל אביב, מכבי תל אביב וליל. זה שהתחיל בבני יהודה".

אלא שבדיקה זריזה גילתה כי לא מדובר בכלל באניימה, אלא בחברו לנבחרת ניגריה, שאכן "התחיל בבני יהודה", אך נמצא בה גם כרגע, איינוגבה כמובן, שבשבועות האחרונים ניהל מגעים עם הקבוצה. בדיקה מעמיקה יותר גילתה כי אכן מדובר באיינוגבה ורק לאחר שאנשי אשקלון קיבלו את המסר הזה, הם שינו את גרסתם והודיעו כי איינוגבה הוא זה שיצטרף. לא אניימה, אבל לא נורא, רק קצת חבל על כל הבלגן.

אגב, אינוגבה עדיין לא סגר את תנאיו וכרגע מתנהלות איתו רק שיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully