וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גצה: "חושב על קבלת הפנים שמחכה לי, אני לא יודע למה לצפות"

בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן ייפגשו לסופרקאפ הגרמני (ראשון, 21:30, ספורט1 ו-HD) בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות. הקשר חושש, טוכל מנמיך ציפיות: "נוכל להסתדר גם ללא הסופרקאפ". רובן, בואטנג ורנאטו סאנצ'ס בספק

שחקן בורוסיה דורטמונד מריו גצה. GettyImages
יתקבל בבוז? גצה/GettyImages

בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן ייפגשו מחר (ראשון, 21:30, ספורט1 ו-HD) בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות בסופרקאפ הגרמני, במטרה לפתוח את עונת 2016/17 ברגל ימין עם זכייה בתואר הראשון של השנה.

במפגש האחרון בין השתיים בעונה שעברה, ניצחו הבווארים בדו קרב מהנקודה הלבנה, אך בשני המפגשים שלפני כן הייתה זו בורוסיה דורטמונד כשיצאה כשידה על העליונה. האלופה, שזכתה גם בגביע (דורטמונד הגיעה לגמר ולכן משתתפת בסופרקאפ), סובלת ממכת פציעות לא פשוטה, כשאריאן רובן, הולגר באדשטובר, דוגלאס קוסטה, ג'רום בואטנג והרכש רנאטו סאנצ'ס בספק להתמודדות. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי צפויה לפתוח עם הבלם מאטס הומלס, שעבר בקיץ מהיריבה הגדולה.

"אנחנו מוכנים למשחק הראשון של העונה", אמר אנצ'לוטי. "יהיה קשה, אבל מדובר במשחק חשוב מאוד ונגיע בהתאם. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים, ואני מקווה שנתחיל כבר ממחר. דורטמונד קבוצה טובה, אבל כך גם אנחנו. אנחנו רוצים להיות בשליטה, גם אם מדובר במשחק חוץ באצטדיון נפלא".

מנגד, תציג דורטמונד את הרכש שחזר הביתה, מריו גצה, שעשוי לזכות לקבלת פנים חמה במיוחד. "ברור שאני חושב על קבלת הפנים שמחכה לי", אמר גצה לקראת ההתמודדות. "אין לי מושג למה לצפות". "אחרי שראיתי את משחקי הידידות האחרונים שלנו, אני לא מצפה להרבה", הוסיף המאמן תומאס טוכל. "נוכל להסתדר גם ללא הסופרקאפ".

שחקני באיירן מינכן, ארתורו וידאל, רנאטו סאנצ'ס. רויטרס
לא אמור לשחק. רנאטו סאנצ'ס עם וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully