וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "המחצית השנייה הייתה אסון, גולסה היה איש המשחק"

מאמן מכבי תל אביב פרגן לקשר הרכש אחרי הניצחון הדחוק על מכבי פ"ת בגביע הטוטו והודה: "אנחנו עדיין חסרים סקורר". גולסה: "תמיד כיף לחזור לשחק, מרגיש מצוין מהרגע שהגעתי"

מחזור 1מחצית31/07/2016
מכבי תל אביב
    0
      מכבי פתח תקוה

      אחרי הניצחון על פאנדורי במוקדמות הליגה האירופית, מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את העונה שלה בארץ עם 0:1 דחוק על מכבי פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו. המשחק נערך בנתניה לעיני אוהדי האורחת בלבד, לאחר שהקהל הצהוב לא הורשה להיכנס בשל עונש מהעונה שעברה. עדן בן בסט כבש את השער היחיד במשחק מבישול של יוסי בניון.

      עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
      שער פרידה? עדן בן בסט/מגד גוזני

      "המחצית הראשונה הייתה טובה", אמר שוטה ארבלדזה בסיום. "אנחנו עדיין בטרום עונה, שישה שבועות לאחר שהתחלנו. אין לי הרבה מה לומר על המחצית השנייה כי היא הייתה אסון. במחצית הראשונה תרגלנו דברים שעבדנו עליהם באימון. כמה שחקנים סבלו מהתכווצויות וזה בסדר כי אנחנו בשלב מוקדם. אני מקווה שנתאושש מוקדם. לדעתי אייל גולסה היה איש המשחק".

      על היכולת של ההתקפה אמר: "מי שהבקיע שערים בעונה שעברה כבר לא פה. אנחנו עדיין חסרים סקורר. זה המשחק השמיני שלנו כולל הידידות באוסטריה. הבקענו שמונה שערים בשישה משחקים רשמיים. שוב, זה שלב מוקדם, אנחנו יכולים להשתפר והחלוצים שלנו יבקיעו וישתחרר להם. הגענו למצבים טובים במיוחד בראש. אנחנו צריכים עוד שערים. ברור שלאיצטדיון הריק הייתה השפעה על הקצב. אמוציות ואחריות של שחקנים יורדים כשאין קהל. מחיאות כפיים מהקהל זה הקרדיט הגדול ביותר, לצערי לא היה וזה בוודאות שיחק תפקיד שלילי, אבל קרה מה שקרה וזה מה יש".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

      בשיתוף קק"ל
      קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה עם שוטה ארבלדזה. מגד גוזני
      ארבלדזה ורפואה מחוייכים/מגד גוזני

      אייל גולסה, ששיחק 90 דקות בהרכב של ארבלדזה, אמר: "תמיד כיף לחזור לשחק, במיוחד 90 דקות. אני שמח מאוד שניצחנו, עכשיו חשוב לי לעזור לקבוצה כמה שאני יכול ולהתקדם ממשחק למשחק. ההתאקלמות קלה כי אני מכיר את רוב השחקנים, הם עוזרים לי להתאקלם, אני מרגיש מצוין מהרגע שהגעתי. אני רוצה לחזור לכושר משחק, הרבה זמן לא שיחקתי ואני רוצה לחזור לקבוצה.

      "גם לבאר שבע יש קבוצה מצוינת כמו שלנו יש קבוצה טובה מאוד, אבל צריך להוכיח את זה השנה כי בעונה שעברה באר שבע לקחה את האליפות. אנחנו נתחזק ואני מאמין שנזכה באליפות. לא מעניין אותי מה קורה בקבוצות אחרות, אני רוצה לחזור לכושר טוב ולעבוד קשה".

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully