וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי תוקף: "גונסאלו היגואין, בוגד, אין לי שום כבוד אליך"

באיטליה מתקשים לעכל את המעבר הדרמטי של החלוץ ליובנטוס. דה לאורנטיס: "הוא עבר בדיקות רפואיות בחשאי ופעל מאחורי גבי". טוטי זועם: "כדורגלנים הפכו לנוודים, היום רק כסף מעניין אותם". היגואין הוצג: "זה מועדון אדיר"

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. GettyImages
מחוק בנאפולי. היגואין/GettyImages

מאות אוהדי יובנטוס ממתינים בציפייה רבה לנחיתתו של גונסאלו היגואים בטורינו, שתקרה בשעות הקרובות. המעבר הדרמטי של 'פיפיטה' מנאפולי לגברת הזקנה תמורת 90 מיליון יורו עורר תגובות נסערות בכדורגל האיטלקי, כשרבים מתחו ביקורת על המהלך שכבר כונה "הבגידה".

נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס סיפק פנינים כהרגלו והטיח מילים קשות בחלוץ, ששבר בעונה החולפת את שיא הכיבושים בסרייה A עם 36 שערים. "גונסאלו היגואין, בוגד שכמותך, אין לי שום כבוד אליך", אמר בנחרצות. דה לאורנטיס התייחס גם למחלוקת סביב סעיף השחרור שהיה או לא היה קיים בחוזהו של היגואין בנאפולי ודחה את הטענות לפיהן. "חשבתי שלמועדון גדול כמו יובנטוס יש סטנדרטים מסוימים, התאכזבתי לגלות שטעיתי. אין ספק שציפיתי מהם ליחס אחר. זה נכון, היה סעיף שחרור, יובה לא עברה על התקנון, אבל כל המהלך היה מסריח. הם לקחו אותו לבדיקות רפואיות חשאיות, הם פעלו מאחורי גבי. כנראה שאין שום רחמים בכדורגל, כבר אין סנטימנטים לכלום".

גם אחד השחקנים הנאמנים ביותר באיטליה, פרנצ'סקו טוטי, ביקר את ההחלטה של פיפיטה: "כדורגלנים הפכו לנוודים, הם רודפים אחרי הכסף ולא מקשיבים ללב. אם הייתי חושב אך ורק על כסף הייתי עוזב את רומא לפני עשור, אבל תמיד אהבתי את החולצה הזו ואליה אני מחויב לנצח. המהלך של היגואין מנאפולי ליובנטוס הוא אסון, אבל זה נורמלי ששחקן זר כמוהו עוזב עבור שדרוג במשכורת, זו בעיה מנטאלית אצלו ואצל השחקנים הזרים. לא כול אחד הוא דייגו מראדונה, במיוחד לא היגואין. אם זה היה תלוי בי הייתי מחזיר את הכדורגל האיטלקי למתכונת של שני זרים בלבד, היום אנחנו מגיעים למצב שיש רק שני איטלקים בכול הרכב של קבוצה בסרייה A".

היגואין, שילבש את החולצה עם הספרה 9, נחת בטורינו כאשר מאות אוהדים קיבלו אותו בשדה התעופה, מאוחר יותר אמר לתקשורת במהלך הצגתו: "זו הרגשה נהדרת להיות כאן, אני שמח להגיע לכאן ומקווה לעשות כאן עונה נהדרת. יש ביובה קבוצה נהדרת וזה מועדון אדיר. אני מקווה שנוכל לזכות בליגת האלופות, זה הדבר החשוב ביותר. חשוב שנהיה רגועים לקראת פתיחת העונה. פגשתי את פאולו דיבאלה בנבחרת, אנחנו חברים ואני שמח לשתף איתו פעולה כאן. פאולו אמר לי שיובה היא משפחה אחת גדולה, אני מודה לכול האוהדים שהגיעו לתמוך בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully