וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדים את ג'ורדי קרויף: אברטון הגיעה לסיכום עם סטיב וולש

הטופיז השיגו את הסקאוט המהולל של לסטר, אחריו רדפו והוא יתמנה למנהל המקצועי החדש של המועדון. המשמעות: לא תיעשה פנייה להולנדי, שהיה הבא בתור ברשימת המועמדים לתפקיד

one

גם אם ג'ורדי קרויף יעזוב בקרוב את תפקידו כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב, אחרי קצת יותר מארבע שנים בתפקיד, זה ככל הנראה לא יהיה לאברטון.

רשת "סקיי ספורטס" הבריטית דיווחה הערב (שלישי) כי הטופיז, שחיפשו מנהל מקצועי חדש, הגיעו לסיכום עם סטיב וולש, שמילא בשנים האחרונות תפקידים שונים בלסטר סיטי וביניהם, עוזר מאמן וסקאוט ראשי ולאחרונה, אחראי על הרכש.

וולש ידוע בעיקר כמי שמצא עבור השועלים את ריאד מחרז, ג'יימי ורדי ואנגולו קאנטה, שלושת הכוכבים המרכזיים של הזכייה המדהימה של לסטר באליפות בעונה החולפת. ההצלחה שלו הובילה להתעניינות גם מצדה של ארסנל, אך זו נרתעה מסעיף השחרור בחוזהו, שעמד על מיליון ליש"ט.

וולש האריך את חוזהו בלסטר עם סיום העונה האחרונה ואמש טענו עיתוני הממלכה השונים כי הוא לא צפוי להגיע לאברטון, מה שאמור היה להוביל לפנייה של הקבוצה מהמרסיסייד לג'ורדי קרויף, אך הערב הדברים השתנו והתפקיד נתפס.

בינתיים, קאיראט הקזחית הגיעה הערב לישראל לקראת משחק הגומלין מול מכבי תל אביב, שייערך ביום חמישי (20:00) באצטדיון בנתניה. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 דרמטי, לאחר שאנדריי ארשבין כבש לקזחים ויוסי בניון השיג שער חוץ בדקה ה-90 עבור הצהובים.

שחקן קאיראט אלמטי אנדריי ארשבין. ברני ארדוב
ארשבין בישראל/ברני ארדוב
שחקן קאיראט אלמטי סזאר ארסו. ברני ארדוב
אקס בית"ר ירושלים, ססאר ארסו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully