וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג מימון תקציבי ליחידה משטרתית לסיכול האלימות בספורט

שרת התרבות והספורט מירי רגב והשר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיעו לסיכום על מימון היחידה שתתחיל את פעילותה בפתיחת עונת הכדורגל הקרובה: "צעד חשוב, האוהדים הם הלב הפועם של הספורט"

one

שרת התרבות והספורט מירי רגב והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן הגיעו לסיכום תקציבי למימון היחידה המשטרתית למלחמה באלימות בספורט, ובכך היא תחל את פעילותה כבר בעונת המשחקים הקרובה.

היחידה תתחיל את פעילותה כבר בפתיחת עונת הכדורגל 2016/2017 ותתמקד באיסוף מודיעין על גורמים אלימים ומסיתים לאלימות בספורט, הרחקת גורמים מסיתים והגשת כתבי אישום נגד החשודים בעברות מסוג זה. בניית היחידה והפעילות שלה תתבסס על מסקנות צוות המיפוי בתחום האלימות בספורט שהוקם בהנחיית שרת הספורט בראשות מנכ"ל המשרד, יוסי שרעבי.

"הבטחתי וקיימתי - סיכול ממוקד לאלימות בספורט", אמרה רגב. "אני שמחה לבשר לכל מי שאוהב כדורגל שכבר בעונה הקרובה יתחיל סיכול ממוקד לאלימות בספורט על ידי היחידה המשטרתית המיוחדת שתוקם ותתוקצב לשנים קדימה. הקמתה של יחידה משטרתית ייעודית לטיפול בתופעת האלימות בספורט הישראלי היא היסטורית ומחויבת מציאות לאור חומרת האירועים. הקמת היחידה מעבירה מסר ברור למתפרעים - אפס סובלנות לתופעת האלימות בספורט, בדגש על הכדורגל הישראלי.

"זהו צעד חשוב אך הוא רק אחד מסדרה של צעדים נוספים, דרמטיים, שהמשרד מוביל במסגרת מיגור האלימות והחולגניזם בספורט. אני סבורה כי מדיניות הענשת הקבוצות לא נכונה לנו ולא יעילה ולכן נמקד את הפעילות במחוללי האלימות - כל הצעדים אותם אני מובילה נועדו לבצע סיכול ממוקד לאלימות מבלי לפגוע ביתר האוהדים ובכלל הציבור שאוהב ספורט. האוהדים הם הלב הפועם של הספורט, הם לא הבעיה, הם הפתרון.אני רוצה להודות לשר ארדן על שיתוף פעולה אמיתי להחזרת השקט והביטחון האישי למגרשים".

ארדן הוסיף: ''היחידה המשטרתית החדשה תיאבק בתופעת האלימות בספורט במלוא העוצמה. אסור לאפשר שמגרשי ספורט יהפכו לזירת אלימות עד כדי סיכון חיים ממשי. אני מברך את השרה רגב על פעילותה בנושא זה. הספורט שייך לציבור וצריך לשלב זרועות כדי לעקור את התופעה הזו מהשורש".

כמו כן, במשרד הטוטו הודיעו כי באמצעות המועצה למניעת אלימות ומשרד התרבות והספורט, יתמכו בפעילויות למניעת אלימות וגזענות בסכום של שני מיליון שקל בעונה הבאה.

עימות ביציע של אוהדי הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
נקווה שתמונות כאלה לא יחזרו. עימות במשחק של הפועל פתח תקוה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully