וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מודה: רונאלדו "שחקן גדול", והמועמד הבכיר לזכות בכדור הזהב

אחרי הזכייה של הפורטוגלי של ריאל מדריד בצ'מפיונס וביורו, גם כוכב ברצלונה מודה שזו השנה של כריסטיאנו. קווארסמה טוען: "רונאלדו ממש לא שחצן כמו שאנשים אומרים, הוא קפטן נהדר"

one

בווידאו: רונאלדו מנצח את ניימאר

גם ניימאר מעריך: רונאלדו יזכה השנה בכדור הזהב. הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד רשם עד עתה העונה זכייה בשני תארים משמעותיים, כשזכה עם ריאל בגביע האלופות ועם פורטוגל באליפות אירופה לאומות. בשנה שעברה הוא סיים שני במירוץ לתואר שחקן השנה אחרי ליאונל מסי, אבל עכשיו נראה שהוא המועמד המוביל לזכות בתואר בפעם הרביעית בקריירה (בהשוואה לחמש הפעמים של מסי).

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
נאלץ לפרגן. ניימאר מול כריסטיאנו/AP

"זכייה בתארים גדולים תמיד שיחקה תפקיד גדול במירוץ לכדור הזהב", אמר ניימאר כשנשאל בנושא, "רונאלדו זכה העונה גם בליגת האלופות וגם ביורו 2016. אז כן, אני מניח שהוא בעמדה טובה לזכות. חוץ מזה, רונאלדו הוא שחקן גדול. אין לי שום בעיה להגיד את זה".

כמו כן, ריקרדו קווארסמה שיבח את בן ארצו, והכחיש את הטענות שהוא שחצן, יהיר ואגוצנטרי. "רונאלדו הוא אדם שאוהב לשחק, הוא ממש לא שחצן כמו שאנשים מנסים להציג אותו", טוען קווארסמה, "הוא גם קפטן נהדר, שחקן שתמיד רוצה לעזור לחבריו לקבוצה. אני מעריץ אותו עוד מהימים ששיחקנו יד בספורטינג, כי גם כילד הוא הראה את העוצמות שלו. היו פעמים שאמרו לו 'אתה קטן, אתה רזה, לא תגיע רחוק', ואז רונאלדו היה הולך למלתחות וממלא דליי מים ומניף אותם כדי להתחזק. הוא אחד שאף פעם לא מוותר".

קווארסמה סיפר על התחושות בנבחרת אחרי הפציעה של רונאלדו בגמר: "מה חשבנו. שאיבדנו את המנהיג שלנו. הוא המנהיג שלנו. אבל האמת היא שסיפקנו תשובה טובה ולא אכזבנואת האוהדים שלנו. גם עם כאבים הוא קפץ על הקווים ודחף את כולנו, וגרם לכולנו לשמוע את זה".

עוד באותו נושא

הניצחון המושלם של כריסטיאנו רונאלדו: שליחנו מסכם את גמר היורו

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם חבריו. רויטרס
עוד שנה נפלאה. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully