וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי המתעמלות מאיימים: הבנות לא ייצאו לתחרות אם המאמנת לא תודח

13.7.2016 / 9:14

אחרי העדויות שאירה ויגדורצ'יק בעטה במתעמלת, המשבר נמשך. הורי המתעמלות נחושים להדיח את המאמנת: "הם אפילו לא רוצים שאירה תהיה באותו האולם עם הבנות". כבר לפני שנה נעשה נגדה מרד

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/צילום וידאו: ניב אהרונסון

בווידאו: ויגדורצ'יק מסרבת להגיב עם נחיתתה

מחריף המשבר בנבחרת ההתעמלות. הורי המתעמלות נפגשו אתמול והם נחושים להדיח את המאמנת אירה ויגדורצ'יק. ביום ששי אמורה הנבחרת לצאת למחנה אימונים ותחרות באיטליה ונכון לרגע הזה, הורי המתעמלות עומדים על כך שאם ויגדורצ'יק לא תודח עד אז, הבנות לא ייצאו. ההורים גם דורשים פגישה עם יושב ראש איגוד ההתעמלות אופיר פינס בטרם הוא יקבל החלטה באשר לויגדורצ'יק. "העמדה של ההורים חד משמעית והם אפילו לא רוצים שאירה תהיה באותו האולם עם הבנות", טען גורם המקורב לפרשה.

אירה ויגדורצ'יק מאמנת התעמלות. מגד גוזני
פינס מברר. ויגדורצ'יק/מגד גוזני

פינס קיים אתמול שיחה עם ויגדורצ'יק במהלך מפגש משלחת הספורטאים לריו ומהצד נראה היה כי השיחה מאוד אמוציונלית מצידה של ויגדורצ'יק. פינס האזין לדברי המאמנת ששמרה על מרחק מהמתעמלות ולא החליפה עימן מילה. "הבנות כרגע בגיבושון הוועד האולימפי. אני אקיים את הבירורים שלי ביום חמישי ואקבל לאחר מכן החלטות", אמר פינס.

אתמול סיפרו גורמים בענף ההתעמלות האמנותית, כי לפני כשנה היה ניסיון של המתעמלות ובעיקר של הוריהן להדיח את ויגדורצ'יק ואפילו היה ניסיון למרד כדי שהמאמנת תסיים את דרכה בנבחרת, אבל אז הובטח לבנות שויגדורצ'יק תשנה את התנהלותה ותשפר את היחס למתעמלות.
ויגדורצ'יק סירבה גם אתמול להתייחס לפרשה, אבל נראה כי היא עוברת ימים קשים מאוד. בשיחות קצרות שקיימה עם גורמים בוועד האולימפי, היא טענה כי היא מצליחה להתנתק מכל ההמולה התקשורתית ובכוונה לא רוצה להיחשף למה שמתפרסם אודותיה בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully