וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר דורש לפתוח את החוזה, ייפגש עם ראשי המועדון

8.7.2016 / 17:33

אפשרות לפתרון לסאגה המתמשכת? החלוץ העביר מסר כי קיבל הצעה בגובה 420 אלף דולר ממכבי תל אביב, לעומת כ-250 אלף נטו כיום. במועדון עשויים לאשר לדגני וידין לקחת חלק רק באימון הכושר

ניב אהרונסון

רגע לפני האימון הראשון שאמורה מכבי חיפה לקיים בישראל מחר (שבת), הסאגה סביב עתידו של אלירן עטר במועדון הולכת ומתבהרת. בשיחה שנערכה עם השחקן לקראת הצטרפותו לקבוצה דרש החלוץ שדרוג ביחס לשכרו הנוכחי, על מנת להישאר בקבוצה בעונה הבאה. על פי מקורבים לעסקה, עטר מרוויח בחיפה קצת יותר מ-250 אלף דולר, בעוד שמכבי תל אביב הציעה 420 אלף.

השחקן עצמו העביר את המסר לראשי המועדון, שעשויים להיפגש איתו בשבוע הבא כדי לדון בעניין, אך בסביבתו ציינו כי הוא עדיין לא החליט סופית להישאר. אם חוזהו אכן ישודרג ועטר יחליט להישאר, הוא יודיע רשמית כי הוא ממשיך בקבוצה. "מכבי תל אביב לא תקבל את עטר, אלא אם תשלם סכומים שאנחנו חושבים שהוא שווה. כרגע, אין סיכוי שהם ישלמו ולכן הוא נשאר בקבוצה", הסביר מקורב למועדון.

עוד בנושא:

חיפה תקבל כמיליון יורו על טואטחה. אקפאי בדרך לסלובן ליברץ
אייל גולסה חתם במכבי תל אביב לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
סוף לסיפור? עטר/יוסי ציפקיס

במועדון רוצים מאוד את שלומי אזולאי, אבל בודקים גם אופציות אחרות. כך למשל, אם אזולאי לא יגיע ורועי קהת יפחית בדרישות הכספיות שלו, חיפה תבדוק את האפשרות להחזיר אותו לישראל. כרגע, טוענים בחיפה, המועמד המוביל של רוני לוי הוא אזולאי "בשל הרצון הרב שלו לשחק בקבוצה", כהגדרתם. מלבד עטר, גם אוראל דגני, ולדימיר סטויקוביץ' ואביחי ידין מתכוונים להגיע לכפר גלים. ייתכן ודגני וידין, שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות של לוי, לא יקחו חלק בחלק מהאימון שכולל משחקונים והנעת כדור, אלא רק באימון הכושר.

במועדון אישרו את הידיעה לפיה מתקיים משא ומתן מול סלובן ליברץ' הצ'כית בנוגע להשאלת הקשר אובונג אקפאי. מתברר כי הניגרי כבר נמצא במחנה האימונים של הצ'כים, שביקשו לשאול את השחקן לעונה, לאחריה יחזור לסגל של הירוקים. המגעים החלו בתיווכו של סוכן השחקנים דודי עוזיאל.

בקבוצה לא הרימו ידיים גם בנוגע לעומר אצילי וממתינים לדיון שיתקיים ביום שני, לאחריו יתברר האם הבורר חנוך קינן יורה לשחררו מבית"ר ירושלים או שיישאר בקבוצה.

חיפה הודיעה כי החלה מכירה הכרטיסים לקראת המשחק מול קבוצת נומה קאליו האסטונית, במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופית. בהגרלה נקבע כי המשחק הראשון יתקיים באסטוניה, אך הביתיות הוחלפה מסיבוב טכניות. המשחק הראשון, אם כן, יתקיים באיצטדיון בנתניה ביום חמישי הקרוב. שבוע לאחר מכן ייערך הגומלין באסטוניה. בעלי מנויים (זכאים לרכוש כרטיס אחד בלבד במחיר נמוך) ירכשו כרטיסים במחיר של החל מ-30 שקל ועד 180 (95 שקל לתא הכסף). הקהל הרחב ירכוש כרטיסים במחיר של 70 ועד 260 שקל (150 שקל לתא הכסף).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
נבדקות גם אופציות אחרות. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully