וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת עסקת אבו עביד: מכבי חיפה צפויה לרכוש את שגיב יחזקאל

הירוקים סיכמו עם הפועל תל אביב על קבלת זכות ראשונים לרכישת כרטיסו של השחקן, זאת במסגרת עסקת אבו עביד, אך הוא לא צפוי לעבור העונה. מהאדומים נמסר: "הוא ישחק בהפועל תל אביב"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידיאו: מכבי חיפה במחנה האימונים (מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מכבי חיפה עשויה לרכוש את חלוץ הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. לוואלה! ספורט נודע כי במסגרת עסקת איאד אבו עביד שני המועדונים עיגנו סעיף המקנה לירוקים זכות ראשונים לרכוש את החלוץ הצעיר והמוכשר. במכבי חיפה שוקלים להפעיל את הסעיף הזה ולרכוש כעת את יחזקאל, או לכל המאוחר בתום העונה, ואז תחליט האם להשאילו לקבוצה אחרת או לצרפו לסגל.

לטענת גורמים נוספים בהפועל תל אביב, אחוזים קטנים מכרטיסו של יחזקאל כבר הועברו לירוקים, אם כי במועדון סירבו לאשר זאת. מקורבים לעסקה טוענים כי אחוזים מכרטיסו יעברו לירוקים בעתיד. ייתכן וגם שחקן נוער יעבור למכבי חיפה במסגרת העסקה.


עוד בנושא

מכבי חיפה הציעה לרכוש מחצית מכרטיסו של שלומי אזולאי
הכנה: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לדינמו טביליסי
אלעד גבאי מנהל משא ומתן עם הפועל תל אביב
הפועל תל אביב אמורה לקבל כ-1.2 מיליון שקל ממכירת ערן זהבי

אפרופו עסקת אבו עביד, האדומים חייבים כסף למכבי חיפה על עסקאות עבר, בניהן העברת שלומי אזולאי וסארי פלאח, וביקשו לדחות את החוב לירוקים למספר תשלומים בעוד חיפה תעביר באופן מיידי את הכסף על אבו עביד.

הפועל תל אביב הגיבה לידיעה והכחישה בתוקף את הידיעה: "לא היו דברים מעולם. שגיב יחזקאל הוא שחקן הפועל תל אביב וישחק אך ורק בהפועל תל אביב", נמסר מהמועדון.

שגיב יחזקאל חלוץ הפועל תל אביב מול עומר צלישר שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מאדום לירוק? יחזקאל/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully