וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לדינמו טביליסי

הירוקים נראו לא טוב במחצית הראשונה במשחק הבכורה של ההכנה במסגרת ההכנה באוסטריה וספגו מקבילטאיה (28) וקיטיישוילי (35) . בכורה לאבו עביד, מוגרבי ורוקאביציה

שחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד. שחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד, אתר רשמי
בכורה במדים הירוקים. איאד אבו עביד/אתר רשמי, שחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד

מכבי חיפה הפסידה הערב (רביעי) 2:0 לדינמו טביליסי במשחק ההכנה הראשון שלהם במסגרת מחנה האימון באוסטריה. רוני לוי ראה לראשונה את שחקני הרכש החדשים פיראס מוגרבי, איאד אבו עביד וניקיטה רוקאביציה על המגרש, אבל לא יכול להיות מרוצה, בעיקר מהיכולת החלשה במחצית הראשונה. בתחילת המחצית השנייה הצליחו הירוקים להגיע לכמה מצבים, אך לא כבשו, ויקוו להראות טוב בהרבה בהמשך ההכנה.

חיפה תפגוש בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית את המנצחת במפגש הכפול בין נומה קאליו האסטונית לטרקיי הליטאית, שהמשחק הראשון בין הקבוצות ייערך מחר. בהמשך המחנה יפגשו הירוקים את לודוגורת רזגארד, אלופת בולגריה וסקנדרבאו, אלופת אלבניה.

שחקן מכבי חיפה איסמעיל ריאן. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
לא נראו טוב. איסמעיל ריאן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

מהלך המשחק:

רבע שעה בתוך המשחק, שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למצב הבקעה, כששתי הקבוצות מרבות לאבד כדורים בחלק הקדמי. בדקה ה-19 הגיעה טביליסי להזדמנות ראשונה, אך אוהד לויטה קלט בקלות. בדקה ה-28 עלתה טביליסי ליתרון מוצדק. פריצה נאה באגף של פרונשוילי הובילה לנגיחה מצוינת של קבילטאיה שלא השאירה ללויטה סיכוי. השליטה של אלופת גיאורגיה המשיכה, ובדקה ה-35 הרמה של ולב הובילה לערבוביה ברחבה אותה נגח לקיטיישוילי פנימה.

חיפה נראתה טוב יותר במחצית השנייה. בדקה ה-63 אוברניאק השתלט על כדור ברחבה, הקפיץ אותו לצד השני, והמחליף שובל גוזלן החמיץ בנגיחה מתוך רחבת החמש. הירוקים המשיכו לשלוט, אבל לא הצליחו להגיע להזדמנות ממשית כדי לכבוש. בדקה ה-80 ולב כמעט כבש את השלישי בבעיטה מרחוק.

הרכב: אוהד לויטה, איאד אבו עביד, מארק וליינטה, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, איסמעיל ריאן, פיראס מוגרבי, גילי ורמוט, לודוביק אוברניאק, וניקיטה רוקאביציה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully