וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? מייקל פלפס הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו

אגדת השחייה האמריקאית חגג את יום הולדתו ה-31 בסטייל, כאשר הפך לשחיין הראשון בתולדות ארצות הברית שמעפיל לחמש אולימפיאדות שונות לאחר שניצח במשחה ל-200 פרפר במבחנים

מייקל פלפס שחיין אמריקאי. רויטרס
אולימפיאדה אחרונה באמת. פלפס מסמן מספר 5/רויטרס

השחיין האגדי מייקל פלפס נכנס הלילה (בין רביעי לחמישי) לספרי ההיסטוריה כאשר הפך לשחיין הראשון בתולדות הספורט האמריקאי שמעפיל לחמישה משחקים אולימפיים שונים.

פלפס, שחוגג היום את יום הולדתו ה-31 ומחזיק ב-22 מדליות אולימפיות, מתוכן 18 מוזהבות, פרש משחייה בתום אולימפיאדת לונדון בקיץ 2012, אולם חזר לבריכה לפני כשנתיים והחל להתכונן לניסיון ההעפלה שלו למשחקים האולימפיים הקרובים, שייצאו לדרך בריו בעוד קצת יותר מחודש.

הלילה, פלפס עצר את השעונים במשחה ל-200 מטרים פרפר במסגרת המבחנים האמריקאים לריו על 1:54.84, רחוק כמעט בשלוש שניות וחצי משיא העולם בו הוא מחזיק ואותו קבע לפני כשבע שנים ובכל זאת, מספיק על מנת לנצח את המקצה הזה ולהבטיח לעצמו את הכרטיס לברזיל.

"הכרטיס לריו היה הדבר הכי חשוב הערב", אמר פלפס בתום המשחה, "עם כל מה שקורה סביבי, האפשרות לעשות את הקאמבק הזה הייתה יותר קשה מכל משחה ששחיתי בחיי". פלפס מצטרף למעשה לדיאנה טורס בתור שני השחיינים האמריקאים היחידים שהעפילו עד היום חמש פעמים למשחקים האולימפיים ולאחר שזינק לבריכות בסידני, אתונה, בייג'ינג ולונדון, הוא ינסה לספק הופעת סיום טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully