וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.6: בטשואיי מתקרב לצ'לסי, אומטיטי בדרך לברצלונה

בצרפת מדווחים שהבלוז יזכו בשירותיו של חלוץ בלגיה ומארסיי, הקטאלנים בבלם ליון. אם היגואין יעזוב, נאפולי תנסה לרכוש את איקרדי. ז'רמי טולאלאן בבורדו, דיקסון וואקמה באנז'ה

אימג'בנק GettyImages

העברות

* הקשר הצרפתי, ז'רמי טולאלאן (32), עזב את מונאקו אחרי שלוש עונות וחתם לשנתיים בבורדו, אשר תהיה קבוצתו הרביעית בצרפת והחמישית בסך הכול אחרי ששיחק גם במלאגה, ליון ונאנט.

* השוער הבלגי, מאטץ סלס בן ה-24, עזב את גנט אחרי שלוש עונות וחתם בניוקאסל, שירדה בסיום העונה החולפת לצ'מפיונשיפ. סלס שימש כשוער הראשון של גנט בשנתיים האחרונות ורשם שמונה הופעות בליגת האלופות אשתקד. כמו כן, סלס נמנה על סגל נבחרת בלגיה בשני מקרים שונים במהלך מוקדמות היורו, כולל במשחק הביתי מול נבחרת ישראל.

* אנז'ה מהליגה הראשונה בצרפת הודיעה על החתמתו של דיקסון וואקמה, אחיו של טוני וואקמה מהפועל באר שבע. החלוץ בן ה-30 שיחק בשלוש העונות האחרונות בפהאנג מהליגה המלזית, בשורותיה כבש 17 שערים בכל התקופה. לפני כן שיחק בסין, פינלנד ודנמרק.

* צ'לסי השאילה לבורנמות' את המגן השמאלי ההולנדי, נתן אקיי בן ה-21, ששיחק בעונה שעברה בווטפורד כמושאל (24 הופעות ושער). זו תהיה השאלתו השלישית של השחקן אחרי רדינג ו-ווטפורד.

* השוער האמריקאי הוותיק (37), טים הווארד, חוזר לארצות הברית. הווארד, ששיחק בתשע העונות האחרונות באברטון, חתם בקולורדו ראפידס מה-MLS, בשורותיה משחקים גם שקלזן גאשי וג'רמיין ג'ונס.

* שחקן הכנף סמואל, עבר מוויאריאל לרובין קאזאן תמורת 5 מיליון יורו. הספרדי בן ה-25 עלה לצוללת הצהובה 8 מיליון יורו בשנה שעברה (נרכש ממלאגה).

* לסטר השלימה את רכישת החלוץ הספרדי, ראול אוצ'ה רוביו. השחקן בן ה-18 שיחק בעונה החולפת בראיו וייקאנו ב', וייצטרף בתור התחלה לקבוצה הצעירה של השועלים. הוא חתם על חוזה לארבע שנים ויהיה הרכש השלישי של קלאודיו ראניירי הקיץ.

* הבלם הקמרוני ניקולא אנקולו עבר את הבדיקות הרפואיות בליון והוא מצטרף אליה אחרי חמש שנים במארסיי. אנקולו בן ה-26 מגיע בהעברה חופשית.

* פנאתינייקוס רכשה מלוקומוטיב פלובדיב את הבלם הבולגרי איבן איבנוב. היא שילמה 100 אלף יורו בלבד על איבנוב שהתאושש מפציעה קשה וממושכת.

* שוער נבחרת בלארוס, סרגיי צ'רניק, חתם במדי העולה החדשה לליגה הראשונה בצרפת, נאנסי.

שמועות

* לאחר פירסומים רבים במהלך הקיץ, נראה שסמואל אומטיטי יעשה את דרכו לברצלונה השבוע. הבלם בן ה-22 נמצא על הכוונת של הקטאלנים כבר זמן רב, וכעת ב'לה קיפ' מדווחים שהספרדים ישלמו לליון 30 מיליון יורו על השחקן, לאחר שלושה שבועות של משא ומתן.

* בצרפת מדווחים שמישי בטשואיי קרוב מאוד לצ'לסי. הבלגי בן ה-22 צפוי לעלות לבלוז כ-40 מיליון יורו - מה שיהווה שיא העברות עבור מארסיי.גם טוטנהאם עדיין מקווה לבצע מחטף של הרגע האחרון.

* האם לאחר 52 שנים יעבור שחקן מליברפול למנצ'סטר יונייטד? באנגליה טוענים שבאנפילד מתכוונים להציע על ההולנדי של השדים האדומים, ממפיס דפאיי, 25 מיליון ליש"ט.

* באיטליה טוענים שאם גונסאלו היגואין יעזוב את נאפולי בצל היחסים המתערערים עם המועדון, הפרטנופי ירכשו במקומו את חלוץ אינטר, מאורו איקרדי.

* האם ווסלי סניידר בדרך למעבר מפתיע? בטורקיה טוענים שההולנדי בן ה-32 עשוי לעבור דווקא ליובנטוס. גלאטסראיי המתחדשת תהיה מוכנה למכור אותו תמורת סכום של 7.5 מיליון יורו בלבד.

* בלם נבחרת פולין, קמיל גליק, מתקרב למונאקו. הרבה קבוצות נקשרו בשמו של קפטן טורינו האיטלקית, אבל רק הקבוצה מהנסיכות הגישה הצעה קונקרטית.

* קריסטל פאלאס מתכוונת להציע לניוקאסל 13 מיליון ליש"ט עבור אנדרוס טאונסנד - הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלו מהקבוצה מצפון-מזרח אנגליה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

* זינאדין זידאן ביקש מהנהלת ריאל מדריד לרכוש מאלופת אנגליה לסטר סיטי את הקשר נ'גולו קאנטה, שסעיף השחרור שלו עומד על 20 מיליון ליש"ט. על פי הדיווחים, זידאן עוקב אחריו מאז ינואר.

* "ספורט" הקטלאני מדווח שברצלונה מגבירה את מאמציה לצרף את קשר ולנסיה אנדרה גומש הפורטוגלי. ולניסה דורשת 40 מיליון יורו. גם יובנטוס הביעה עניין, אך לא מוכנה לשלם יותר מ-25 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שנוליטו צפוי להגיע היום לממלכה על מנת לחתום במנצ'סטר סיטי. אחרי שהודח עם ספרד מהיורו, קשר סלטה ויגו בן ה-29 עשוי לנחות בקבוצה החדשה של גווארדיולה, שכבר החתימה את אילאי גונדוגאן. המחיר של נוליטו: 13.8 מיליון ליש"ט.

* אתלטיקו מדריד רוצה את קרלוס באקה, "אס" מדווח שהקולצ'ונרוס עשויים לשלם 30 מיליון יורו עבור חלוצה הקולומביאני של מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully