וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף עשוי לעזוב אחרי ערן זהבי

28.6.2016 / 17:36

הפיצוץ בין כוכב מכבי תל אביב למיטש גולדהאר, שסלל את דרכו של זהבי לסין, הגביר את תחושת חוסר הוודאות של המנהל המקצועי, שהיה מתוסכל גם מהתנהלות המועדון בחלון ההעברות של ינואר

ברני ארדוב

האם ג'ורדי קרויף יהיה הבא בתור לעזוב את מכבי תל אביב אחרי ערן זהבי? במכבי תל אביב גוברים הקולות ביומיים האחרונים לפיהם הפיצוץ בין מיטש גולדהאר לכוכב הקבוצה ביום ראשון אחר הצהריים, שהוביל לכך שזהבי עזב את הארץ בדרכו לחתום בסין, יהווה את הקש האחרון שישבור את קו הגמל בכל הקשור למנג'ר ההולנדי של המועדון.

לא סוד הוא שמזה זמן מה מסתובב קרויף עם תחושות מורכבות באשר לעתידו במועדון. הוא אמנם חתום גם לעונה הקרובה, ורק לאחרונה צירף את שוטה ארבלדזה, שנחשב גם לחברו הקרוב, אך משהו נסדק אצל ההולנדי ויש כאלה שטוענים שזו גם עייפות טבעית אחרי ארבע שנים במכבי תל אביב. אין ספק כי אובדן האליפות, והמחלוקות שנרשמו באשר לרכש בחלון ההעברות של ינואר האחרון, גם הן חלק המרכיב את המטען איתו מסתובב קרויף.

במכבי תל אביב יודעים לספר כי מאז יום ראשון, כאשר קרויף שהה במחנה האימונים באוסטריה, ומשם הבין שהוא מאבד את זהבי, משהו התווסף לתחושותיו. ההולנדי עשה הכל כדי שזהבי יישאר, אבל לאורך כל הדרך הוא גם הבהיר לכל מי שדיבר איתו כי הוא עדיין רק המנהל המקצועי במכבי תל אביב, ולא בעלי הקבוצה. גם אם כבר גמלה בליבו ההחלטה למצוא את הדרך החוצה מהקבוצה, אין ספק כי יש לו מחויבות כלפי מיטש גולדהאר והמועדון, אבל לרבים במכבי תל אביב ברור כי אם אכן ערן זהבי יחתום מחר בגאוונגז'ו, כפי שנראה כרגע, דרכו של קרויף מחוץ למועדון תהיה קרובה מתמיד.

חשוב להדגיש עוד כי גם במהלך ארבע השנים האחרונות, כשהוא השליט המקצועי הבלעדי במכבי תל אביב, היו לקרויף עליות ומורדות במצבי הרוח אבל, כך טוענים בקרבתו, הוא מעולם לא הגיע לדרגת אי-הוודאות שהוא חש כלפי עתידו במועדון.

עוד בנושא:

התקדמות נוספת בין ערן זהבי לגוונאגז'ו, החתימה צפויה מחר בבוקר

ג'ורדי קרויף מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הסוף קרב? ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully