וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנקמה הגדולה של ליאו": ארגנטינה כולה מחזיקה אצבעות למסי

בארגנטינה מצפים להתעלות של מסי בגמר הקופה סנטנריו (3:00, ספורט 2) ומפנטזים על תואר ראשון מאז 1993: "הוא חייב את זה למדינה". די מריה כשיר, צ'ילה "באה קטנה", מרטינו יתפטר בסיום?

רויטרס

בווידיאו: הניצחון של ארגנטינה על צ'ילה בפתיחת הטורניר

רגע השיא של הקופה סנטנריו, הנערך בארצות הברית, יגיע בלילה שבין ראשון לשני (3:00, ספורט 2), כאשר בשחזור מושלם של גמר הקופה אמריקה האחרון מהקיץ שעבר, תפגוש אלופת היבשת צ'ילה את סגניתה ארגנטינה.

שתי הנבחרות נפגשו כבר בשלב הבתים ואז, האלביסלסטה שלטו ללא עוררין בדרך לניצחון 1:2. מאותו משחק והלאה, גם הנבחרת של טאטה מרטינו וגם זו של חואן אנטוניו פיצי, דרסו כל דבר שעמד בדרכן. ארגנטינה ניצחה את כל חמשת משחקיה בטורניר עד כה, עם יחס שערים כולל של 2:18. בשני משחקי הנוקאאוט, ליאונל מסי וחבריו כבשו רביעיות, מול ונצואלה וארצות הברית המארחת.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
מבסוט, למרות הכל. מסי/AP

מנגד, לה רוחה חוררה את מקסיקו ברבע הגמר עם 0:7 היסטורי והמשיכה לניצחון 0:2 על קולומביה, כאשר היא מתנפלת על הקפטרוס כבר מהפתיחה וכובשת את שני שעריה ב-11 הדקות הראשונות, לפני שהמשחק הופסק לשלוש שעות בגלל סערה בשיקגו.

ארגנטינה, שתחסר את אוגוסטו פרננדס ואסקיאל לאבצי ששבר את ידו בחצי הגמר, תקבל בחזרה את אנחל די מריה לראשונה מאז המשחק מול פנמה. קשר פ.ס.ז' היה בספק ולא ערך אימון מלא, אך טאטה מרטינו הודיע שהוא כשיר. מרטינו, אגב, עלול להתפטר מתפקידו בסיום בלי קשר לתוצאה על פי דיווחים בארגנטינה.

ארגנטינה לא שוכחת את ההפסד המאכזב בגמר בשנה שעברה, שהגיע בתום דו קרב פנדלים ואחרי 0:0 ב-120 דקות. זה היה ההפסד השני ברציפות של הארגנטינאים במשחק גמר, אחרי מונדיאל 2014 והם מקווים שבגמר השלישי שלהם, הם סופסוף יצליחו להביא למדינה תואר ראשון מאז 1993. עבור הצ'ילאנים, הזכייה בקופה הביתי הייתה הראשונה בתולדות הנבחרת ותואר שני רצוף ייחשב להצלחה כבירה. עם מלך שערי הטורניר אדוארדו ורגאס ולצדו, אלכסיס סאנצ'ס, ארתורו וידאל וצ'ארלס אראנגיס, זה בהחלט נראה ריאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה. AP
ושוב איתכם. די מריה/AP

המבחן הגדול של מסי

בלב העניינים עומד, איך לא, ליאונל מסי. הפרעוש ציין לפני יומיים את יום הולדתו ה-29, אבל מאז הספיק לתקוף פעמיים את ההתאחדות הארגנטינית ולהוסיף שמן למדורה. טאטה מרטינו אמר בנוגע לכוכב הנבחרת ש"הוא מאושר במדי ארגנטינה, והוא נמצא בכושר כמו בימים הטובים בברצלונה. משחקים איתו בנבחרת הרבה שחקנים ששיתפו איתו פעולה במשך שנים, וזה עוזר לו להיות טוב יותר".

עם או בלי קשר, ארגנטינה נושאת את עיניה לעבר הפרעוש, שניצב בפני מבחן גדול. ב'אולה' כתבו ש"מסי חייב להשכיח את שלושת ההפסדים הקודמים שלו בגמרים ולהגשים לארגנטינה חלום. התארים שברחו לו מבין האצבעות כואבים לו והוא יודע שהוא חייב את זה לעצמו ולמדינה".

ב'קלרין' התייחסו למתיחות בין מסי להתאחדות וכתבו מאמר שכותרתו "מסי החדש רוצה לשבור את הקללה". במאמר נכתב ש"ליאו השתנה, הוא כבר מעז להביע את הדעות שלו ללא פחד, וכשהוא מתקרב לגיל 30, נראה שהוא משוחרר יותר מאי פעם. זה גם הזמן שלו להראות שהוא משוחרר מהלחצים על המגרש".

גם בברצלונה כבר מתכוננים ליום הגדול של מסי. "הנקמה הגדולה של ליאו", קראה הכותרת ב'אל מונדו דפורטיבו' הבוקר. "כוכב ברצלונה רוצה את התואר הגדול הראשון שלו, אחרי שלושה הפסדים במשחקים הקודמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully