וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת ברזיל

המאמן שילם ביוקר על הכישלון הצורם בקופה סנטנריו וההדחה המוקדמת ולא ידריך את הברזילאים באולימפיאדה. טיטה, מאמנה של קורינתיאנס, הוא המועמד המוביל להחליפו

AP

בווידאו: ההפסד של ברזיל לפרו ושערוריית השיפוט

אחרי הכישלון הצורם בקופה סנטנריו ורגע לפני המשחקים האולימפיים בריו, נבחרת ברזיל פיטרה הערב (שלישי) את דונגה מאמנה, זאת לאחר ישיבה סוערת עם יושב ראש ההתאחדות הברזילאית.

דונגה, שחזר לקנדציה שנייה כמאמן הנבחרת הברזילאית, נחל כישלון גדול בקופה סנטנריו, שם ברזיל הודחה כבר בשלב הבתים אחרי ההפסד מול פרו והציגה יכולת חלשה כשהיא מתקשה להרשים גם במוקדמות המונדיאל. מרקו דל נרו נשיא ההתאחדות הברזילאית העדיף להמשיך עם דונגה, מאשר לחפש מאמן רגע לפני המשחקים האולימפיים. אולם, האוהדים הברזילאים דרשו את ראשו של המאמן שלא זכה לתמיכה גם מצידם של השחקנים.

המועמד המוביל והכמעט ודאי להחליף את דונגה בתפקיד הוא טיטה, מאמנה של קורינתיאנס אלופת ברזיל. טיטה נחשב למאמן מוערך מאוד בברזיל וכבר קיבל בעבר שתי הצעות רשמיות לאמן את הנבחרת אך דחה אותן. בברזיל העלו ספקולציות בעבר על מינוי של מאמן זר כששמותיהם של ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה עלו כמועמדים, אבל זו האופציה הפחות מועדפת על הברזילאים, שמעולם לא מינו מאמן זר לתפקיד.

מאמן נבחרת ברזיל דונגה. GettyImages
שילם ביוקר. דונגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully