וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו לא ימשיך בהפועל ירושלים, פיני גרשון עשוי להצטרף למועדון

9.6.2016 / 23:10

האדומים כבר מתכננים את העונה הבאה: גרשון מבוקש, גם שמיר ושיבק הוזכרו לתפקיד המאמן. רולנד וסמית' צפויים להישאר, אלכס טיוס עשוי לקבל פנייה. פרנקו מועמד להפועל תל אביב

one

הפועל ירושלים בוודאי הרגישה מעט נחת כשמכבי ראשון לציון הדיחה את היריבה הכי גדולה שלה, מכבי תל אביב, בחצי גמר הפיינל פור. אבל הערב (חמישי) גם האדומים מהבירה הרגישו את נחת זרועם של הכתומים של אריק שיבק, שהצליחו להפתיע פעם נוספת ולהשלים את אחד הסיפורים המדהימים בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, כשניצחו את האלופה היוצאת 77:83 וחגגו אליפות ראשונה בתולדות המועדון.

בהפועל ירושלים כבר יודעים שהמאמן דני פרנקו לא ימשיך והוא יקבל הודעה על כך ביומיים הקרובים. פיני גרשון ודן שמיר, יחד או בנפרד, מועמדים לקבוצה. הבעלים אורי אלון מעדיף נכון לעכשיו את גרשון כמאמן ראשי, אבל ייתכן שהוא יגיע כמנהל ספורטיבי. פרנקו אגב, עשוי לקבל פנייה מהפועל תל אביב.

בגזרת השחקנים, חוזהו של טוני גפני הסתיים וכרגע הנטייה היא שלא להאריכו, כשבקבוצה מעוניינים בשחקן מסיבי יותר בעמדות הפנים. גם ג'וש דאנקן שסיים חוזה צפוי לעזוב, כמו גם אדגר סוסה. בר טימור חתום לעונה הבאה ובהנהלת הקבוצה יציעו לו להאריך את חוזהו, כשגם איליי הולמן, ממנו מרוצים מאוד, יקבל הצעה להאריך חוזה בשנתיים נוספות.

בהפועל ירושלים שבעי רצון מזר נוסף, אי. ג'יי רולנד, ורוצים להשאירו גם כן. דונטה סמית' ימשיך גם בעונה הבאה למרות העלויות הגבוהות כשגם ליאור אליהו ויותם הלפרין, להם חוזה לעונה הבאה, ימשיכו. פנייה תיעשה לדיון תומפסון, עימו שמרו ראשי הקבוצה על קשר במהלך העונה. גם אלכס טיוס מאוד מבוקש בקבוצה.

עוד בנושא

מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל ירושלים 77:83 וזכתה באליפות
חנוכי: "שיחק לטובתנו שהיה משחק צמוד, הפועל ירושלים רעדה בסוף"

אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

דני פרנקו סיכם הערב: "כואב לכולנו. עשינו עונה ארוכה, זה היה הר שאתה מנסה לטפס עליו צעד אחרי צעד. לא היינו מספיק טובים במחצית השנייה היום. אין שחקן שלא עלה למגרש ועשה הכול כדי לנצח. מעבר לזה הכול זה דיבורים - לא ניצחנו וזהו. אני המאמן, אז יש לי אחריות".

פרנקו הוסיף: "אמרתי בעבר שכל עוד ירצו שאהיה פה, אני אהיה. נבנה פה משהו מדהים בשנים האחרונות. לא נולדתי בירושלים. עיר שלמה הולכת מאחורי הקבוצה הזאת. אני לא מרגיש נוח לדבר על עצמי. כל עוד ירצו שאהיה פה, אני אהיה. החוכמה היא לדעת לצאת מההפסדים ומהמצבים האלה. ועשינו את זה. אפשר לעשות פה עוד דברים גדולים ויפים".

אי ג'יי רולנד אמר: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. הכול יכול לקרות במשחק אחד, פשוט הגיע למכבי ראשון לציון לנצח. לא השגנו את המטרות שלנו, ואני לא יודע עוד מה להגיד חוץ מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully