וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של מכבי ראשון לציון, דאוסון: "מקווה שלא אהיה פה בשנה הבאה"

9.6.2016 / 23:18

מכבי ראשון לציון חוגגת אליפות היסטורית, שיבק: "ההישג הכי גדול שלי, אצבע את השיער לשחור". מונרו: "בכלל לא מופתע". דאוסון שחולם על ה-NBA: "כל העונה האמנו בעצמנו"

האליפות של מכבי ראשון לציון ב-2016/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אושר עצום התפרץ הערב אצל מכבי ראשון לציון לאחר הניצחון 77:83 על הפועל ירושלים בגמר הפיינל פור של עונת 2015/16 בליגת העל. הקבוצה מעיר היין חוגגת אליפות ראשונה בתולדותיה בגמר השני בסך הכל אליו העפילה, לאחר שב-1990/91 הפסידה במעמד הגדול למכבי תל אביב. למרות שסיימו את העונה הסדירה בסך הכל במקום השישי ואף התמודדו עם חילופי מאמנים בשלבי הסיום של העונה כאשר אריק שיבק הגיע במקומו של שרון דרוקר, הכתומים הצליחו לחתום הישג יוצא מן הכלל.

עוד בנושא:
מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל ירושלים 77:83 וזכתה באליפות
דני פרנקו לא ימשיך בהפועל ירושלים, פיני גרשון עשוי להתמנות למאמן
צפו בתמונות מחגיגות האליפות ההיסטורית של מכבי ראשון לציון
מאחורי הק?ל??עים: הנתונים מהאליפות של מכבי ראשון לציון

הכתומים חוגגים/יוסי ציפקיס

מאמן הקבוצה אריק שיבק: "מדהים מדהים מדהים. ההישג הכי גדול של ראשון ושלי כמאמן אי פעם. לא מכיר מאמן 30 שנה שלא עובר תהפוכות. בביזנס הזה השאלה היא מה אתה עושה שאתה למטה, מרים ידיים או ממשיך להאמין בעצמך? האמנתי מאוד במה שאני עושה ולא חשבתי שאסיים את הקריירה בלי תואר בארץ. אעמוד בהבטחה שלי ואצבע את השיער לשחור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שון דאוסון, שסיים עם 21 נקודות: "כל השנה האמנו בעצמנו. מה שהביא את האליפות זה הרבה הגנה. שמרנו ממש טוב. הם ברחו לנו ברבע הראשון אבל נשארנו מפוקסים וחזרנו. למחצית השניה עלינו בטירוף ועשינו את זה. זה לא שלא נתתי מספיק נקודות זה לא אומר שלא הייתי פה. לא ויתרתי ונתתי דברים אחרים כמו הגנה ולחימה. אני נוסע למחנה הקיץ ב-NBA בשביל להתקבל. כולם יודעים שאני לא מכוון לירושלים או למכבי תל אביב. מקווה שלא אהיה פה בשנה הבאה".

"הייתה עונה ארוכה", אמר דריל מונרו. "אני מתרגש. ברור שהאמנתי בתחילת העונה שזה אפשרי. אני מבין שעשינו היסטוריה, אבל זה לא עניין אותנו. רצינו לנצח בשבילנו, למרות שאף אחד לא האמין בנו. אני בכלל לא מופתע, כי בשביל זה עבדנו כל השנה. הגיע לנו לנצח את חיפה, הגיע לנו לנצח בחצי הגמר, והגיע לנו לנצח היום. שרון דרוקר יודע מה אנחנו מרגישים כלפיו, ואנחנו מודים לו. אולי הוא לא כאן איתנו בסוף, אבל הוא תמיד ידע מה אנחנו מסוגלים לעשות ואנחנו מודים לו".

"ברור שזה הרגע המשמח בקריירה", ציין ניצן חנוכי. "אין איך לתאר את זה. יש פה קבוצה מדהימה. ידענו שהפוטנציאל גדול. שיחק לטובתנו שהיה משחק צמוד, הפועל ירושלים רעדה בסוף. נצמדנו לתוכנית המשחק שלנו וזה עבד. לא חלמנו על אליפות. רצינו להגיע לפיינל פור ואז לראות מה יהיה. והנה, זה קרה. דריל מונרו הוא השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו. האליפות בעיקר על שמו. אני עדיין לא מעכל, אבל זה יבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully