וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בבריטניה: "מסי נפגע מהמשפט, עשוי להגיע ליונייטד"

הגעתו של מוריניו לאולד טראפורד מגבירה את קצב השמועות לגבי צירוף שחקנים והשם התורן הוא של הארגנטינאי. ריאל מדריד צפויה להודיע על הארכת חוזיהם של כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל

רויטרס

זלאטן איברהימוביץ', פייר אמריק אובמיאנג, חאמס רודריגס. אלו רק חלק מהשמות שקושרו כבר מספר פעמים למעבר למנצ'סטר יונייטד, עוד לפני שעונת המלפפונים נפתחה. אך היום (שבת) ב"דיילי מייל" הבריטי, פירסמו כי קיימת האפשרות שכוכב גדול אפילו יותר עשוי לעשות את דרכו לתאטרון החלומות. על פי הדיווח, השדים האדומים יירכשו את כוכבה של ברצלונה, ליאו מסי, תמורת 85 מיליון ליש"ט, סכום שיישבור את שיא ההעברות העולמי. בעיתון טוענים כי השחקן חש "מתוסכל ופגוע" מהקרקס התקשורתי שהתנהל סביבו במהלך התקופה האחרונה בעקבות פרשת המס, וכי זו עלולה להיות הסיבה שהפרעוש מעוניין לעבור. עוד נאמר כי גם אם המעבר אכן איכשהו ייתרחש, זה ייקרה רק בקיץ הבא, אם יונייטד תחזור לליגת האלופות.

שני שמות נוספים שגם קושרו העונה, איך לא, ליונייטד, הם גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו, אך כרגע נראה כי השניים בדרך להישאר באלופת אירופה גם בשנים הקרובות. הבלאנקוס עדיין לא יודעים מה יהיה גזר הדין בנוגע לעונש שפיפ"א הטילה עליהם האוסר על החתמת שחקנים, ונראה כי ינסו ככל שביכולתם לשמר את מי שכן נמצא בסגל הקבוצה.

החוזה של הוולשי מסתיים ב-2019, ובספרד דווח כי הוא צפוי להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות עם שידרוג בשכר. אצל הפורטוגלי הנושא באוויר כבר זמן רב, וכרגע נראה כי ההודעה תפורסם לאחר משחקי היורו הקרוב. גם רונאלדו צפוי להאריך את חוזהו, שמסתיים ב-2018, בשנתיים או שלוש נוספות. השחקן עצמו אמר לאחר גמר ליגת האלופות: "אני רוצה לפרוש בריאל מדריד כשאהיה בן 40. אני מאוד שמח פה".

מלבד שני הכוכבים, ריאל רוצה להשאיר בקבוצה גם את חסה, שמסיים את חוזהו בסוף העונה הבאה, כשגם איסקו נמצא חזק בתכניות של המועדון ונראה כי ימשיך. בלמה הפורטוגלי של הקבוצה, פפה, מסיים גם הוא חוזה בסוף העונה הבאה ורוצה להמשיך במועדון, אך בגלל גילו (33), נראה כי ההנהלה עדיין לא החליטה האם תמשיך את ההתקשרות בין הצדדים לאחר הקיץ הבא.

מי שלא יישאר בספרד בעונה הבאה הוא דני אלבס. המגן הברזילאי שכבר הודיע על עזיבת ברצלונה, יגיע כנראה ליובנטוס בעונה הקרובה וצוטט בתקשורת האיטלקית: "אגיע לטורינו בימים הקרובים כדי לחתום ביובנטוס, אני מגיע לאיטליה כדי לזכות גם פה בתארים. בעתיד אולי אחזור לברצלונה, זו לא פרידה לתמיד. אשאר אוהד שלהם לנצח"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
רוצה להישאר במדריד עד גיל 40. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully