וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גיששה אצל אייל גולסה. שחר יסכים למתווה של שרצקי?

2.6.2016 / 12:40

ההפתעה של הקיץ? קשר פאוק מועמד לירוקים. מקורב לשחקן: לא פוסל חזרה למכבי חיפה. דיווח: וילקר אנחל הוצע. שחר ישקול את המתווה של שרצקי, במסגרתו יעברו תורג'מן או הירש תמורת עאבד

ברני ארדוב

האם מכבי חיפה תרשום את אחת ההפתעות המעניינות של חלון ההעברות? קשר פאוק סלוניקי, אייל גולסה, מועמד לחזור לירוקים בעונה הבאה. על פי מקורבים לשחקן, הקבוצה גיששה בימים האחרונים אצל נציגיו והוא עצמו אינו פוסל חזרה למועדון, זאת למרות המתיחות שנוצרה בעבר על רקע עזיבתו. גולסה לא מרבה לשחק ביוון ונראה כי הוא בשל לחזור לישראל.

בנושא אחר, בוונצואלה טוענים שהבלם ווילקר אנחל, מועמד למכבי חיפה. שמו של אנחל כבר עלה כמועמד להפועל באר שבע לפני כמה ימים, אך כעת עיתונאים מקומיים נקבו גם בשמה של מחזיקת הגביע. אנחל בן ה-23, משחק בקבוצת דפורטיבו טאצ'ירה מהליגה הבכירה במולדתו. הוא נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים בוונצואלה ורשם שבע הופעות בנבחרת. לאחרונה שמו נקשר בווטפורד האנגלית.

בחיפה, יש לציין, הדגישו השבוע כי לא בטוח שיתחזקו בבלם זר. המטרה הראשונה של רוני לוי היא להתחזק במגן שמאלי זר, עליו אמור להמליץ טור כריסטיאן קרלסן. בגלל חוסר הודאות בעניין ולדימיר סטויקוביץ', הולכת ומתגבשת הדעה במועדון שצריך להיפרד מלודוביק אוברניאק. הקשר אמנם נמצא במגמת שיפור ורוני לוי מרוצה ממנו, אך במועדון לא רוצים להשאיר אותו בכל מחיר. שחר, כזכור, לא מתלהב לצרף העונה ששה זרים גם אם התקנה להגדלת מספר הזרים תעבור בהנהלת ההתאחדות.

עוד בוואלה! ספורט:

לוקאס וינטרה מסרב לוותר על חוזהו בהפועל תל אביב
בני סכנין שדרגה את ההצעה לפיראס מוגרבי
הדרך שהובילה לפרידה בין דראפיץ' לבית"ר ירושלים

שחקן נבחרת ונצואלה ווילקר אנחל (שמאל). AP
ווילקר אנחל באדום/AP

קרלסן אמור לנחות בישראל בשבוע הבא ולהיפגש עם לוי. בהמשך תתקיים פגישה עם נציגיו של סטויקוביץ', כדי להבין היכן הדברים עומדים מבחינתו. סטויקוביץ' עצמו הבהיר למכבי חיפה שישמח לשחק בקבוצה אחרת מחוץ לישראל. חיפה עדיין רוצה את דן אייבינדר ורועי קהת. גם מאור בוזגלו, שלאחרונה פרסמנו כי אביו נפגש עם עו"ד אודי שוכטוביץ', ברשימת המועמדים.

בקרוב תתבצע פניה רשמית לקריית שמונה בעניין אחמד עאבד. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי בקריה רוצים לעשות עסקת טרייד במסגרתה יעבור אחד החלוצים לשורותיה. שרצקי רוצה את אלון תורג'מן או שחר הירש, שהם המועמדים המובילים. גם גיא חיימוב, במקרה שסטויקוביץ' יעזוב, עשוי להיכלל בעסקה כזאת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully