וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הצטרפה למירוץ אחר מוגרבי. שרצקי: "החלטנו לרדת ממנו"

קשר בני סכנין בעונה החולפת הפך למלפפון החם של הליגה, ולאחר שניהל מגעים עם עירוני קרית שמונה והפועל חיפה כעת גם קבוצתו של אברמוב בתמונה. עקב כך החליטו בקבוצה הצפונית לוותר. אופיר קריאף על הכוונת

צילום: אדריאן הרבשטיין

קשר בני סכנין בעונה החולפת, פיראס מוגרבי, הפך בימים האחרונים להיות המלפפון החם של הליגה. אחרי שכבר הגיע לסוג של סיכום גם עם הפועל חיפה וגם עם עירוני קרית שמונה, היום הצטרפה למירוץ אחריו בני יהודה תל אביב והזהובים מאמינים כי הם יבצעו מחטף על הקשר. בנוסף, גם מכבי חיפה שוקלת לצרף את מוגרבי ועשויה אף היא להציע לקשר חוזה גבוה יותר מכולם. כל הדברים הללו גרמו לאיזי שרצקי וקרית שמונה לרדת, לפחות בינתיים, מהקשר.

היכולת בעונה האחרונה של מוגרבי כנראה לא נעלמה מעיניהם של מספר מועדונים. לאחר שכבר אתמול קיבל מוגרבי הצעה מהפועל חיפה וכמעט סיכם אצלה, החליט שרצקי להשוות את ההצעה של יואב כץ וכך טרפד את מעבר הקשר לאדומים מהכרמל. היום לאחר ששרצקי כבר חשב שסגר עם הקשר, בני יהודה הצטרפה באופן רשמי למירוץ אחריו. בין הנהלת הזהובים לבין הקשר עצמו נקבעה פגישה ביום שישי ואם הצעתם תהיה גבוה יותר מ150 אלף דולר שהוצעו לו בהפועל חיפה ובקרית שמונה ייתכן ויחתום אצלם.

אחרי שבני יהודה נכנסה רשמית למירוץ הודיע איזי שרצקי: "עקב התנהגות מוגרבי והמשחק שלו בין הקבוצות החלטנו לרדת ממנו". כרגע נראה כי ההחלטה בקרית שמונה סופית, אך ייתכן עוד ששרצקי יחזור בו מדבריו ויחזור לשולחן המשא ומתן. בכל מקרה, בבני יהודה היו מרוצים לשמוע כי קרית שמונה ירדה ממוגרבי ושם מקווים כי השחקן יחתום אצלם. אולם, עוד לפני שהפגישה מול הזהובים תצא לפועל ייתכן ומכבי חיפה תכנס לתמונה ותנסה להחתים את מוגרבי על חוזה גבוה יותר.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מבוקש. מוגרבי/ברני ארדוב

בקרית שמונה יש כיוונים נוספים להתחזקות לקראת העונה הבאה. בקבוצה ממתינים כרגע לראות מה יקרה במכבי חיפה ומי יהיו השחקנים שלא ימשיכו במועדון מהכרמל, זאת בשל רצונם של המאמן החדש מוטי איוניר והבעלים איזי שרצקי להביא לצפון את אחד החלוצים של הירוקים, שחר הירש או אלון תורג'מן.

בקריה העלו גם את שמותיהם של קובי מויאל, שמסיים חוזה בחיפה ושל אופיר קריאף, שטרם האריך את חוזהו. שרצקי מעריך את קריאף וניסה להביא אותו בעבר ואם הקשר יהפוך לשחקן חופשי, ייתכן כי הוא ינחת בקרית שמונה. גם העובדה שקריאף יכול לשחק כמגן ימני מוסיפה לרצון לראות אותו מגיע. לגבי מויאל, הרי שאיוניר מעוניין בשחקן חזק למרכז המגרש. החלוץ שלומי אזולאי מחפש אופציות באירופה ואם הדבר לא יתממש, בקרית שמונה יפנו אליו שוב וינסו להיפגש איתו.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא דניאל בורחל. המגן השמאלי קיבל אישור עקרוני לחפש קבוצה וסוכנו אבי נמני נמצא בשיחות עם כמה קבוצות אפשריות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully