וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת גאבון חשף: "לפייר אמריק אובמיאנג תהיה קבוצה חדשה"

אחרי הנטישה של הומלס לבאיירן מינכן, דורטמונד עשויה לאבד עוד כוכב. ג'ורג'ה קוסטה חולל סערה לקראת מפגש הידידות מול מאוריטניה: "ביקש ממני לא להיכלל בסגל בגלל המעבר". אובמיאנג כבר חשף רמז לקראת היעד הבא

פייר אמריק אובמיאנג. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הרכש הבא של פרס? אובמיאנג/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

האם בורוסיה דורטמונד עומדת לאבד כוכב נוסף? אם שואלים את מאמן נבחרת גאבון עולה שכן. במהלך ההכנות של גאבון לקראת מפגש הידידות מול מאוריטניה, בחר מאמן גאבון ג'ורג'ה קוסטה לספר על השיחה שלו עם פייר אמריק אובמיאנג: "הוא ביקש ממני לא להיכלל בסגל למשחק בשל העובדה כי הוא יעבור לקבוצה חדשה".

הדברים של קוסטה הגיע סמוך לשריקת הפתיחה ומהן עולה כי תומאס טוכל יצטרך להסתדר ללא החלוץ המוביל שלו, קצת אחרי שאיבד את מאטס הומלס לטובת באיירן מינכן. מלבד הבלם, גם אילקאי גונדוגאן הגיע לסיכום על יעד חדש כאשר הוא צפוי להפוך לרכש הראשון של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. המפגש הסתיים עם 0:2 לטובת מאוריטניה, בו החלוץ המבוקש לא זכה לדקת משחק.

בתקופה האחרונה שמו של אובמיאנג נקשר עם ריאל מדריד, שתחפש לשדרג את משחק ההתקפה בעונה הבאה לצידו של כריסטיאנו רונאלדו, כך טוענים בתקשורת הספרדית. אמש חשף חלוץ דורטמונד כי הוא בטוח שריאל תנצח 2:3 את אתלטיקו בגמר ליגת האלופות במילאנו.

העונה אובמיאנג כבש 25 שערי ליגה, שמונה במסגרת הליגה האירופית ועוד שלושה בגביע הגרמני. הדברים של מאמן נבחרת גאבון הגיעו בהפתעה בשל התזמון ובעיקר בשל העובדה כי הוא נכלל בין אלו ששכנעו את עוסמן דמבלה להצטרף לסגל של טוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully