וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שגיא מוקי הפסיד בקרב על מדליית הארד בגוואדלחרה

הג'ודוקא במשקל עד 73 ק"ג ניצח בקרב הראשון בבית הניחומים, אך הפסיד ליארצב הרוסי עם איפון בקרב על מדליית הארד וסיים במקום הרביעי. אליס שלזינגר הפסידה כבר בקרב הראשון שלה

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
לא הצליח לזכות בארד. שגיא מוקי/GettyImages

אחרי מדליית הארד של גולן פולק במאסטרס בגוואדלחרה, מקסיקו - טורניר הג'ודו האחרון לפני המשחקים האולימפיים בריו - קיווה אמש (שבת) גם שגיא מוקי ללכת בדרכו, אך הפסיד בקרב על הארד.

הג'ודוקא המתחרה בקטגוריית משקל של עד 73 ק"ג, עלה אוטומטית לסיבוב השני וניצח את הרוסי אואלי קורז'ב בזכות יוקו ו-ווזארי בדרך לרבע הגמר. בשלב הבא הוא פגש את אלוף אסיה, היפני סואיצ'י האשימוטו, שהשיג ווזארי ושלח את מוקי לבית הניחומים. מוקי ניצח את דירק ואן טיכלט הבלגי עם איפון בקרב הראשון בבית הניחומים, הגיע לקרב ישיר על מדליית הארד, אך נכנע לדניס יארצב הרוסי באיפון תוך דקה ו-38 שניות.

אליס שלזינגר, המייצגת את בריטניה במשקל עד 63 ק"ג, עלתה גם היא אוטומטית לסיבוב השני, אבל הפסידה בו בעקבות שלושה עונשים לטורקייה בוסרה קטיפוגלו. ירדן ג'רבי, המתחרה באותו משקל, לא משתתפת בטורניר.

אורי ששון, המתחרה במשקל הפתוח (מעל 100 ק"ג), ייכנס למעגל התחרויות במקסיקו רק מחר ויפגוש בסיבוב השני את האוסטרי דניאל אלרסטורפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully