וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון חתם במכבי תל אביב לעונה: "שמח לקראת האתגר החדש"

13.6.2016 / 21:00

אחרי שתי עונות לא פשוטות במכבי חיפה, הקשר בן ה-36 עוזב את המדים הירוקים, ויהיה ההחתמה הראשונה של ג'ורדי קרויף הקיץ. ההולנדי: "תוספת מצוינת". המאמן חוסה לואיס אולטרה הוצע

עריכה: מתן חדד

בווידאו: "חגיגות" הגביע של מכבי חיפה

אחרי אינספור שמועות בנושא, יוסי בניון הפך הערב (שני) לשחקן מכבי תל אביב. סגנית האלופה החתימה סופית את קפטן מכבי חיפה לשעבר, שעזב את הירוקים אחרי שנתיים ומצטרף כרכש הראשון של ג'ורדי קרויף לעונת 2016/2017, באחת ההעברות המרתקות ביותר שנרשמו בליגת העל בשנים האחרונות. "אני שמח מאוד לקראת האתגר החדש ומקווה מאוד שנצליח ביחד", אמר בניון.

ג'ורדי קרויף הוסיף: "בניון הוא שחקן עתיר ניסיון עם איכויות רבות ואני בטוח שהוא יהיה תוספת מצויינת לסגל של מכבי תל אביב. הבעלים מיטש גולדהאר, מרטין ביין ואני עובדים קשה על מנת להוציא את הפועל את התוכניות שעשינו ועליהן הסכמנו לפני מספר שבועות".

בניון יחתום על חוזה לעונה אחת, וכפי שנחשף בוואלה! ספורט ישתכר 315 אלף דולר נטו לעונה ו-1,000 דולר לכל נקודה. לבניון אין בחוזה סעיף בנוגע לתפקיד מקצועי במועדון לאחר שיפרוש ממשחק. בניון נחוש לעשות עונה טובה בצהוב, כזו שתגרום למכבי תל אביב לרצות בו לעונה נוספת כשיהיה בן 37. מחר הוא יתייצב למבדקים בקרית שלום ביחד עם שאר השחקנים, ויפתח באימונים בקבוצתו החדשה.

בניון (36), אחד הכוכבים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל באר שבע. לאחר עונת בכורה נפלאה עבר למכבי חיפה, בה שיחק בין 1998 ו-2002. לאחר מכן החל פרק אירופי מפואר שכלל תחנות בראסינג סנטאנדר, ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וקווינס פארק ריינג'רס. בקיץ 2014 שב למכבי חיפה וחווה שנתיים לא פשוטות כלל במדים הירוקים - על המגרש ומחוצה לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל. בניון חותם לצד נמני וביין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, במכבי תל אביב מחפשים מאמן לעונה הקרובה. הספרדי חוסה לואיס אולטרה (47) הוצע לקבוצה. אולטרה פתח את דרכו בקבוצות חובבים בליגה השלישית בספרד עד שהגיע אל קבוצת המילואים של לבאנטה. בעקבות פיטוריו של ברנד שוסטר הוא ניסה להציל את הקבוצה הקטנה של ולנסיה בעונת 2004-05, אך פוטר ממנה בעקבות תוצאות מאכזבות. מאז הספיק לאמן בעיקר בליגת המשנה את מורסיה, טנריפה, אלמריה ודפורטיבו לה קורוניה. ב-2013 הוא עמד על הקווים של מיורקה. ב-2015 הוא תפס את המשוכות במדי קורדובה, איתה סיים במקום החמישי את העונה הסדירה. בעקבות ההדחה מול ג'ירונה בפלייאוף בחר אולטרה לסיים את תפקידו.

חוסה לואיס אולטרה, מאמן ספרדי. GettyImages
יגיע? אולטרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully