וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של ולנסיה החליט: פאקו אייסטרן ימשיך כמאמן הקבוצה

המאמן הבאסקי הגיע לסינגפור לסבב פגישות עם הבעלים פיטר לים ובסיומן, בהמלצתו של המנהל המקצועי של המועדון, נקבע כי פאקו יקבל את הצ'אנס וינסה להחזיר את העטלפים לצמרת בספרד

one

אם לא יהיה שינוי דרמטי של הרגע האחרון, פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, ימשיך בתפקידו כמאמן ולנסיה בעונה הבאה, כך פורסם הבוקר (שני) בתקשורת המקומית.

פאקו צפוי להיות מוכרז בקרוב מאוד, אולי אפילו היום, באופן רשמי כמי שתפקידו יהיה להוביל את העטלפים בחזרה למחוזות בהם התרגלו להיות בשנים האחרונות, זאת לאחר עונה חלשה מאוד, שהסתיימה במקום ה-11 בלבד ובמהלכה, הקבוצה נפלה עד למקום ה-15 והייתה בסכנת ירידה ממשית.

המאמן הבאסקי הפך למאמן ולנסיה, הקבוצה עמה זכה כיד ימינו של רפא בניטס בשתי אליפויות ובגביע אופ"א בתחילת המילניום, ב-30 במרץ, זאת לאחר פיטוריו של גארי נוויל, שהדריך את המועדון במשך ארבעה חודשים כושלים במיוחד. עוד לפני שהפך למאמן, פאקו הגיע כעוזר ויועץ של נוויל ולאחר מכן, ירש אותו בתפקיד והצליח להשאיר את ולנסיה בליגה במהרה, תוך שהוא מדהים בין היתר את ברצלונה בקאמפ נואו.

פאקו הגיע השבוע לסינגפור, שם נועד עם הבעלים של הקבוצה פיטר לים במספר מקרים. לים התייעץ עם נציגים נוספים של המועדון ובסופו של דבר, החליט לבחור בפאקו לתפקיד המאמן. המנהל המקצועי, חסוס גרסיה, היה אחד התומכים של פאקו והציג בפני לים את הסיבות הספורטיביות והכלכליות שיהפכו את השארתו של המאמן בתפקידו לכדאית, כך על פי הדיווחים.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. ניב אהרונסון
שומר על תפקידו. פאקו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully