וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב מועמד לשחקן השנה בבלגיה, צפוי לקבל חוזה משודרג בברוז'

הקשר הישראלי הוא אחד משלושה מועמדים לתואר אותו בחרו השחקנים, יחד עם סוון קומס מגנט וסופיאן האני ממכלן. דיווח: אלופת בלגיה מתכוונת להחתים את הישראלי על חוזה משודרג

שישה ימים אחרי חגיגות האליפות, בבלגיה מדווחים כי קלאב ברוז' תציע לליאור רפאלוב חוזה חדש ומשודרג. לקשר הישראלי בן ה-30 יש חוזה לעונה נוספת, אבל על פי הדיווחים במועדון מתכוונים לפתוח אותו כדי לחתום לכמה שנים ולשפר את שכרו של השחקן המוערך.

"רפא מרגיש נפלא בברוז', יש לו חנות תכשיטים שאשתו מנהלת ושני ילדיו נולדו כאן", נכתב בדיווח. "הוא גם מרגיש מוערך מבחינה מקצועית על ידי המאמן מישל פרודום ומחכה לאתגר ליגת האלופות בעונה הבאה". עוד מצוין כי בשנתיים האחרונות דחה רפאלוב הצעה ממכבי תל אביב וכן חוזה מפתה של 1.8 מיליון יורו לעונה מגואנגז'ו הסינית.

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
מרגיש מוערך. ליאור רפאלוב עם מאמנו מישל פרודום/GettyImages

רפאלוב, שלפני שנה נבחר לשחקן העונה של המועדון והבקיע את שער הניצחון בגמר הגביע, סבל העונה מפציעות ושיחק רק ב-15 מחזורי ליגה. הוא בכל זאת הבקיע שישה שערים והוסיף ארבעה בישולים בדרך לאליפות הראשונה של קלאב ברוז' מאז 2005. מהמשחקים האחרונים נעדר בגלל פציעה בעקב שמצריכה מנוחה של שישה שבועות לפחות, והוא צפוי לשוב לפתיחת האימונים לקראת העונה החדשה.

קצת אחרי הידיעה על רפאלוב, התברר שהקשר הישראלי הוא אחד משלושה מועמדים לזכות בתואר של שחקן השנה בבלגיה, בחירה של השחקנים עצמם. רפאלוב, שהפסיד את התואר לויקטור ואסקס בשנה שעברה, ינסה לגבור הפעם על סוון קומס מגנט וסופיאן האני, הקשר הצרפתי ממוצא אלג'יראי של מכלן שכבר נרכש על ידי אנדרלכט לעונה הבאה.

הצביעו לרפאלוב בבחירת שחקן השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully