וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס ודיבאלה בחוץ: פורסם סגל נבחרת ארגנטינה לקופה אמריקה

כוכבה לשעבר של יובנטוס והיורש שלו בגברת הזקנה לא זכו להיכלל בין 23 השחקנים שייסעו לטורניר בארצות הברית. למרות זאת, ההתקפה של האלביסלסטה מרשימה, כולל מסי, היגואין ואגוארו

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, סרחיו אגוארו. Ian Walton, GettyImages
אולי הפעם? מסי ואגוארו/GettyImages, Ian Walton

אחרי ההפסדים המאכזבים בגמרים של שני הטורנירים האחרונים בהם השתתפה, מונדיאל 2014 והקופה אמריקה של 2015, נבחרת ארגנטינה מתכוננת להסתערות על הטורניר של הקיץ הקרוב, הקופה אמריקה סנטנריו, שייצא לדרך בארצות הברית בעוד שבועיים.

הלילה (בין שישי לשבת), פרסם המאמן טאטה מרטינו את הסגל הסופי שלו לקראת הטורניר, כאשר השם המרכזי שאיננו מופיע בין 23 השחקנים שינסו להביא לארגנטינה תואר משמעותי ראשון מאז 1993 הוא חלוצה של בוקה ג'וניורס, קרלוס טבס, שאיבד את מקומו בתחרות הגדולה בין שחקני ההתקפה הנפלאים של הנבחרת.

מרטינו הציג תחילה סגל של 40 שחקנים, שהלילה צומצם לרשימה הסופית. בהתקפה של האלביסלסטה לטורניר אפשר למצוא, לצד ליאונל מסי כמובן, גם את סרחיו אגוארו, ניקולאס גאיטאן, גונסאלו היגואין ששבר העונה שיאים באיטליה ואסקייל לאבצי. עוד שם בולט שנותר בחוץ הוא פאולו דיבאלה, יורשו של טבס ביובנטוס, שנהנה מעונה נפלאה.

אל הסגל השתחל ברגע האחרון הבלם של אינדפנדיינטה, ויקטור קואסטה, שלא הופיע כלל ברשימה הראשונית אולם ייסע לטורניר ויקווה לערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים. קואסטה נכנס לסגל בשל פציעות של כמה שחקני הגנה אחרים וביניהם פבלו סבאלטה ממנצ'סטר סיטי.

ארגנטינה תשחק במסגרת בית ד' של הטורניר ותיפתח את הופעותיה עם שחזור גמר הקופה האחרון נגד אלופת דרום אמריקה צ'ילה, כאשר לאחר מכן היא תתמודד גם מול פנמה ובוליביה.

הסגל המלא:

שוערים: סרחיו רומרו (מנצ'סטר יונייטד), נאוול גוסמן (טיגרס), מריאנו אנדוחאר (אסטודיאנטס)

הגנה: גבריאל מרקאדו (ריבר פלייט), ניקולאס אוטאמנדי (מנצ'סטר סיטי), פקונדו רונקגלייה (פיורנטינה), מרקוס רוחו (מנצ'סטר יונייטד), ג'ונתן מיידנה (ריבר פלייט), רמירו פונס מורי (אברטון), ויקטור קואסטה (אינדפנדיינטה)

קישור: חאבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), לוקאס ביגליה (לאציו), אוגוסטו פרננדס (אתלטיקו מדריד), מתיאס קרנביטר (אתלטיקו מדריד), אבר באנגה (סביליה), חאבייר פסטורה (פריס סן ז'רמן), אריק לאמלה (טוטנהאם), אנחל די מריה (פריס סן ז'רמן)

התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), ניקולאס גאיטאן (בנפיקה), גונסאלו היגואין (נאפולי), אסקייל לאבצי (הבאי צ'יינה פורצ'ן)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully