וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה משחקים הספיקו: ברצלונה תנסה להיפטר מטוראן כבר בקיץ הקרוב

דיווח: באלופה הספרדית שוקלים לקצץ את ההפסדים בשל האכזבה מהיכולת של הטורקי כאשר ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וגם קבוצות מסין מעוניינות בו. וגם: השיחה הפרטית בין ניימאר לרונאלדו

one

האם הקדנציה של ארדה טוראן בברצלונה תסתיים בקול ענות חלושה? על פי הדיווחים היום (שישי) בתקשורת האנגלית עולה כי הקשר הטורקי לא נמצא בתוכניות של האלופה הספרדית לקראת העונה הבאה.

בממלכה בטוחים כי היכולת המאכזבת של ארדה תוביל את הנהלת ברצלונה לנסות לקצץ את ההשקעה בסך 40 מיליון יורו בקיץ האחרון אחרי המעבר של הקשר מאתלטיקו מדריד כאשר מנצ'סטר יונייטד וארסנל הוזכרו כאפשרויות הריאליות לקלוט אותו במועד ההעברות הקרוב.

טוראן ואלש וידאל היו שחקני הרכש היחידים של לואיס אנריקה בקיץ 2015, זאת בעקבות עונש איסור ההעברות על המועדון הקטאלני. לכן חזר הקשר אל המגרשים רק בחודש ינואר, אז הסתיים העונש. מאז ארדה התקשה להציג את היכולת המוכרת שלו מהקדנציה תחת דייגו סימאונה ורשם רק 816 דקות בליגה בהן הוא כבש רק פעמיים בתשע הופעות ליגה. הסיבה המרכזית היא ההסבה בתפקוד של טוראן, שעבר מהכנף אל מרכז המגרש כאשר גם בזמן ששיחק בשלישייה הקדמית התקשה להטביע חותם לצדם של ליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס.

ארדה טוראן שחקן ברצלונה. GettyImages
לא מספיק עבור לואיס אנריקה. ארדה/GettyImages

ארסן ונגר נחשב לאחד המעריצים הגדולים של הקשר ובברצלונה מקווים להשיג תמורתו 30 מיליון יורו על מנת להתחיל את תהליך ההצערה של הסגל במועד ההעברות הקרוב. מלבד העניין מצד האנגליות גם האפשרות לפיה טוראן ישוב לטורקיה או יתפתה לכסף המטורף בסין קיימת.

בנושא אחר, ב'ספורט' המקומי מדווחים היום על שיחה פרטית בין ניימאר לכריסטיאנו רונאלדו מיד אחרי מחזור הסיום של עונת 2015-16. כוכב ריאל מדריד בחר לברך את הברזילאי על הזכייה בתואר האליפות דרך הווצטאפ. בספרד מדווחים כי ניימאר זוכה להערכה רבה מצדו של CR7, דבר שהוביל להגברת העניין בו מצד פלורנטינו פרס כאשר גם בטקס כדור הזהב 2015 נראה כי השניים מיודדים. מדובר בתפנית מרעננת אחרי השיח הצורם שנפתח בין שתי היריבות בעקבות הדברים של ג'רארד פיקה והתשובה של נאצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully