וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל היינץ רומניגה: "התביישתי בביקורת על פפ, הכדורגל הגרמני חייב לו הרבה"

יושב ראש באיירן מינכן תקף את הביקורת נגד המאמן הקטלאני, שיעמוד על הקווים במשחק הליגה האחרון שלו: "הוא חבר נהדר של המועדון והרים אותנו לרמות הגבוהות ביותר שיש" (16:30, ספ' 2)

פפ גווארדיולה עם רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
מקבל פרגון מרומניגה. גווארדיולה/רויטרס

באיירן מינכן תערוך הערב (16:30) את משחק הליגה האחרון שלה לעונת 2015/16. שבוע אחרי שהבטיחה את האליפות עם 1:2 מול אינגולשטאדט בחוץ, תארח האלופה את האנובר, שירדה לליגת המשנה, במסגרת המחזור ה-34. לאוהדי באיירן מצפה קרנבל גדול עם הופעה חיה של וואן ריפבליק במהלך המחצית ובמיסבת האליפות בלילה. כמו כן, בראשון יגיעו השחקנים ואנשי הקבוצה לחגיגות במארינפלאץ, הכיכר המפורסמת של מינכן, על מנת לחגוג עם האוהדים.

בחוברת של המשחק פורסם מכתב לאוהדים מאת יו"ר באיירן קרל היינץ רומניגה, בו נפרד מפפ גוואריודלה אחרי שלוש שנים במועדון. "פפ הוא חבר נהדר של באיירן ואני מאחל שהוא יעזוב אותנו עם זכייה בדאבל", כתב רומניגה, "הכדורגל הגרמני חייב לו הרבה. הוא שיפר שחקנים ועזר להם להגיע לרמה העולמית הגבוהה ביותר. הנבחרת הלאומית זכתה בגביע העולם ב-2014 בזכות זה שסגנון המשחק היה זה שפפ עיצב. הוא הרים אותנו מבחינה טקטית ואסטרטגית לרמה הגבוהה ביותר. במהלך הזמן שלו פה הוא ספג ביקורת שלפעמים התביישתי בה.

"הרבה אנשים לא טרחו בכלל להבין את האיש הזה שמעולם לא הסתפק בבינוניות ותמיד היה נחוש להשיג את המקסימום. כדי להבין את פפ גווארדיולה לא צריך להקשיב לעיתונאים או למסיבות העיתונאים, אלא רק לראות את הכדורגל הפנטסטי והמצליח שהקבוצה שלו הציגה. רק אחרי שפפ לא יהיה פה נלמד להעריך את העבודה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully