וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס: "קיבלתי את ההחלטה הקשה בחיי, אני עוזב בלב כבד"

כמה שעות לאחר ההודעה על העברתו לבאיירן מינכן תמורת כ-35 מיליון יורו, פרסם הבלם בן ה-27 הודעה בפייסבוק בה הוסיף: "קראתי וראיתי את כל ההודעות של אוהדי דורטמונד, הן ריגשו ונגעו בי"

אימג'בנק GettyImages

אחרי כמה שבועות מלאי שמועות בנושא, הודיעו היום (שלישי) באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד על העברתו של מאטס הומלס אל הבווארים תמורת סכום משוער של 35 מיליון יורו. בלם נבחרת גרמניה, שהיה שחקן הרכב ואף כבש שני שערים (ב-0:4 מול פורטוגל וב-0:1 מול צרפת), יחזור בקיץ הקרוב לקבוצת נעוריו לאחר שמונה שנים וחצי בצהוב-שחור וקבלת סרט הקפטן. הבלם בן ה-27, שגדל בבאיירן מינכן מאז שהיה בן שבע ואביו אף אימן בנוער של המועדון, רשם 46 הופעות במדי הנבחרת וכבש ארבעה שערים.

מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול חאמיט אלטינטופ. GettyImages
הומלס/GettyImages

לאחר ההודעה הרשמית על העברתו, פרסם הומלס פוסט בפייסבוק, בו כתב: "אחרי שהודיעו על ההעברה שלי לבאיירן היום, אני רוצה להגיב בצורה קצת יותר נרחבת. כמו שאתם יכולים לדמיין, השבועות האחרונים היו מותחי עצבים בשבילי, הייתי צריך לקבל את ההחלטה הכי קשה בחיים שלי. אני רוצה לנסות את עצמי באתגר חדש וזה בעיר שלי, איפה שהחברים והמשפחה שלי גרים. אני יודע שהרבה יתקשו להבין את ההחלטה שלי, אבל אחרי שמונה שנים בדורטמונד זה זמן לנסות משהו חדש. אני עוזב את המועדון והקבוצה בלב כבד. אני מודה לכולם שנטלו חלק בתקופה שלי כאן כדי שהיא תהיה מוצלחת. אני רוצה להודות לאוהדים יוצאי הדופן של המועדון הנהדר הזה, לכל חברי הצוות המקצועי שעבדו מאחורי ולפני הקלעים. אני רוצה להודות למיכאל צורק ולהנס יואכים וצקה. אני רוצה להודות במיוחד לחבריי לקבוצה שתמיד הקדישו לי זמן והקשיבו לי.

"כמובן ששמתי לב לכל ההודעות, התגובות והפוסטים שניסו לשכנע אותי להישאר בדורטמונד. התמיכה שקיבלתי במהלך המשחק מול וולפסבורג בבית, במתחם האימונים ואפילו בסופרמרקט ריגשו אותי מאוד ונגעו בי. אתן הכול בכל אימון שנותר ובכל משחק כדי לכבד את התקופה שלי ולהיפרד מהמועדון כמו שצריך ולחזור לדורטמונד עם הגביע בידיים לאחר הגמר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
חוזר הביתה. הומלס/GettyImages

מאטס הומלס עם אחיו וחולצה של באיירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully