וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה טוענים: הרוכש המיועד של מכבי נתניה - כדורסלן עבר בשם אלי מננה

אנשי ספורט בחיפה נדהמו לראות את פרצופו של האיש, ששיחק בעבר במכבי חיפה בכדורסל ואף היה בעל תפקיד במועדון כדורגל. האיש עצמו הכחיש שזה הוא ובכיר בחיפה אמר: "הוא ברח בזמנו לבלגיה"

יוסי ציפקיס

נמשך הערפל סביב זהותו של הרוכש המיועד של מכבי נתניה. במהלך היום (שלישי) עסקו במכבי נתניה בשאלת זהותו של מי שמתיימר לרכוש את המועדון, כשהאדם המדובר הגיע למתחם האימונים ונחשף לראשונה כשהוא מבהיר ששמו הוא אליהו אליהו. אלא שדווקא אנשי הספורט בחיפה נדהמו לראות את זהותו של הרוכש ולטענת גורם בכיר בספורט החיפאי מדובר בכלל בשחקן עבר בקבוצת הכדורסל של מכבי חיפה, שכיהן לאחר מכן בתפקיד מנהלתי במועדון כדורגל לנוער בעיר ושמו הוא אלי מננה.

הרוכש המיועד של מכבי נתניה אליהו אברהם ארז (אמצע) ואבי בן חמו (שמאל). יוסי ציפקיס
טענות קשות/יוסי ציפקיס

בכיר בספורט החיפאי טוען שלפי התמונות שהתפרסמו בכלי התקשורת, היום הוא מזהה בוודאות שמדובר במננה, שעבד באחד ממועדוני הכדורגל בעיר בסוף שנות ה-80' ושימש לפני כן כשחקן כדורסל בשנות ה-60' במכבי חיפה. "לפי התמונה זה בוודאות אותו אדם", אמר גורם בכיר בספורט החיפאי. "הוא דווקא היה אדם נחמד מאוד כשעבד במועדון עם ילדים ונוער ועזר לילדים הצעירים בדברים שהוא צריכים. אז הוא בטוח לא היה טייקון, אבל גם לא עשה רושם שהוא נוכל. מאוד מפתיע לראות שהוא רוצה לרכוש את מכבי נתניה".

גורם נוסף בחיפה, הנחשב לאחד האנשים הבכירים בספורט העיר, טוען כי אין ספק שמדובר באלי מננה. לוואלה! ספורט הוא אמר: "לפי מה שאני יודע, הוא ברח בזמנו לבלגיה, אבל כבר שנים שלא שמעתי או ראיתי אותו".

אגב, אותן ידיעות על זהותו של הרוכש המיועד הגיעו גם לעיריית נתניה ואלו עימתו אותו עם הטענות. הוא הכחיש שזהו שמו ואת העובדה שהיה ספורטאי עבר בחיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אליהו אברהם ארז, מכבי נתניה. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
אליהו/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

עו"ד יאיר אוחנה, שהיה האיש הראשון שייצג את הרוכש מול העירייה, החליט להתפטר היום מתפקידו. לאחר התפטרותו הודיע עו"ד אוחנה: "ייצוג "הרוכש" על ידי, בהליך רכישת מועדון הכדורגל מכבי נתניה, החל לפני כ-45 ימים לבקשתו, ולאור המלצה שקיבל מקובי ג'אן לפנות ולקבל את שירותיי המשפטיים בעניין זה. לצורך כך נפתח ח"ן נאמנות ספציפי, אליו היו אמורים להיות מועברים הכספים המיועדים לביצוע הרכישה. אציין כי עד לבוקר יום זה ביקש הרוכש המיועד לשמור על חיסיון עו"ד לקוח, ואני כמובן מתוקף תפקידי, קיימתי זאת".

"היום בבוקר הסכים הרוכש המיועד להתראיין לרשתות התקשורת השונות וכן הגיע למועדון הכדורגל, יחד עם נציגיו ונציגי העירייה, ופרס בפני המועדון את משנתו וכוונותיו. נכון למועד זה, הרוכש המיועד לא העביר כל סכום לחשבון הנאמנות, אשר נפתח על ידי כמתחייב מעו"ד בהליכים משפטיים מסוג זה, וזאת לצורך ביצוע הליכי הרכישה. מבחינה משפטית בוצעו הפעולות אליהם נדרשתי וכיום אינני רואה לנכון להמשיך ולייצגו בהליך הרכישה. זאת לאור התמהמהות בהתקיים התנאים הנדרשים בהליכי הרכישה ואי מתן מענה לשאלותיי הנוקבות, לאור התהיות שהועלו והוצגו בתקשורת היום. לאור האמור, הודעתי לרוכש המיועד על החלטתי להתפטר מלייצגו בהליכי הרכישה בעסקה המדוברת. החלטה זו הועברה גם לידי קובי ג'אן נציגו לעניין זה. אציין כי פעלתי באופן מקצועי לצורך השלמת ההליך, ועשיתי כל שמתחייב ממני כעו"ד ומעבר לכך. צר לי שהדבר לא הסתייע".

עוד לפני כן, בעירייה מסרו: "כידוע, לכל אורך הדרך, עושה העירייה כל מאמץ אפשרי לסייע למועדון מכבי נתניה על מנת למצות את האפשרויות הקיימות. באחרונה פנה אל העירייה מציע שהצהיר על כוונותיו לרכוש את הקבוצה. המציע בקש להימנע מפרסום בשלב זה, וזאת מטעמיו וציין כי במועד שידרש - יציג בפני ההתאחדות לכדורגל את פרטיו ואת כל המסמכים שיתבקש, לרבות הסכומים הנדרשים לצורך הרכישה. יש לציין שמועדון מכבי נתניה אינו בבעלות העירייה וכל הצעה מועברת לידי הגורמים המקצועיים, ההתאחדות לכדורגל והבעלים (שגב ומאור) - להם הסמכות הבלעדית לביצוע עסקת מכירה, תוך כדי ביצוע בדיקה ותחקור אודות העומדים מאחוריה ההצעה".

"הרוכש הפוטנציאלי הציע להוכיח את רצינותו בכך שיעביר תשלום המשכורות לעובדי מכבי, דבר שבשלב זה עדיין לא נעשה. היום התחייב המציע בפני הקבוצה ובפני כלי התקשורת להעביר את התקציב הנדרש - וכל נושא הטעון הבהרה או בירור יש להפנות אליו או לנציגיו. חשוב להדגיש שבשלב זה לא נעשה מצד העירייה כל מהלך הקשור לרוכש הפוטנציאלי, והמועדון נמצא באותו מצב בו היה לפני כשלושה שבועות, מועד קבלת ההצעה לרכישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully