וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמייה טגה: "דינו של מנגיסטו צריך להיות כדינם של שליט וטננבאום"

5.5.2016 / 15:34

קשר מכבי נתניה התייחס לקנס שקיבל מבית הדין אחרי שעלה למשחק בחולצה עם כיתוב שתומך באברה מנגיסטו המחוזק בשבי: "משוכנע ש-70 אחוז מהציבור הישראלי לא שמעו עליו בכלל"

ONE

"אלה ה-750 שקל הכי חשובים ששילמתי בחיי", כך אמר היום (חמישי), קשר מכבי נתניה אמייה טגה, שנקנס אתמול על ידי בית הדין של ההתאחדות, לאחר שעלה למשחק מול בני יהודה בתחילת השבוע עם חולצה שחורה ועליה נכתב מקדימה שמו של אברה מנגיסטו, המוחזק בעזה ומאחור, שמו של יוסף סלמסה. מדובר בשני אזרחים בני העדה האתיופית, אשר טגה ביקש להעלות על סדר היום את המקרים שלהם, לאחר שהרגיש כי הם אינם מטופלים מספיק בתקשורת.

אמייה טגה מכבי נתניה. ניב אהרונסון
אמייה טגה עם החולצה בבית הדין אתמול/ניב אהרונסון

טגה סיפר היום: "קיבלתי מאות תגובות, כולל מרחבי העולם לאחר המעשה שעשיתי ואני מרגיש כל כך שלם עם זה. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באיש ואני לא חושב שזה מעשה פוליטי אסור. הייתי חייב להעלות עוד קצת לתודעה את הסיפור של שניהם. יש לנו אזרח ישראלי שנמצא בעזה ומבחינתי דינו של מנגיסטו, צריך להיות בדיוק כדינם של גלעד שליט ואלחנן טננבאום, שמדינת ישראל עשתה הכל כדי להשיב אותם. שלושת המקרים האלה הם מבחינתי אותם המקרים וכולנו זוכרים מה היו הדיבורים אחרי שהחזירו את טננבאום, כך שמבחינתי זה בכלל לא משנה".

טגה הוסיף: "פניתי למנהלת הליגה וביקשתי שכמו במקרה של גלעד שליט, שעלינו כל שחקני הכדורגל יחד עם חולצה עם שמו עליה, כך גם נעלה כל שחקני הכדורגל, עם השם של אברה מנגיסטו. אני לא יכול שלא להתנתק מהתחושה שהעובדה שמנגיסטו הוא אתיופי, היא זו שגורמת לתקשורת ולדעת הקהל להיות פחות בעניין שלו. אני משוכנע ש-70 אחוז מהציבור הישראלי לא שמעו עליו בכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully