וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נקנסה ב-15 אלף בשל התפרעויות אוהדים

5.5.2016 / 19:50

הקבוצה נענשה על התנהגות אוהדיה במשחק מול הפועל חולון, שנקנסה ב-5,000 שקל לאחר שביטלה שני מנויים של אוהדים שירקו ביציע. הפרקליטות דורשת: להרחיק ל-3 שנים אוהד הפועל תל אביב שפגע בשוטר

one

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע היום (חמישי) את הפועל תל אביב והפועל חולון בהתפרעות האוהדים במחצית משחק הליגה ביניהם. האדומים נקנסו ב-15 אלף שקלים, כשאיגוד הכדורסל הקל בעונש עקב הפרובוקציות של אוהדי חולון והאירוע המשטרתי ביציעי הקבוצה. הפועל חולון נקנסה ב-5,000 שקלים, כשבית הדין הקל בעונה הקבוצה, לאחר שהקבוצה ביטלה שני מנויים של אוהדים שירקו באירוע.

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר כתב אישום נגד ולדי טיומקין (22), אוהד הפועל תל אביב, בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ותקיפה הגורמת חבלה ממשית, במהלך מחצית משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל חולון. הפרקליטות בקשה מעצר עד תום ההליכה, ובקשת הרחקה של הנאשם ממגרשי כדורסל וכדורגל בארץ לתקופה של שלוש שנים. כזכור, טיומקין נעצר כשהגיע לאימון קבוצת הכדורגל בוולפסון בשבוע שעבר.

"במחצית משחק הכדורסל, במדרגה התחתונה של היציע המערבי, התעמת אוהד אחר של קבוצת "הפועל תל אביב" עם סדרנים ושוטרים שנכחו במקום", נכתב בכתב האישום, "בתגובה, ניסה מפקד האירוע למשוך את האוהד, תוך שהוא התנגד לכך. באותה העת, עמד הנאשם בסמוך למקום העימות, מחוץ ליציע המערבי. הנאשם הבחין בעימות, התקדם לעברו והניף ידיו באוויר בתנועת מחאה נגד השוטרים והסדרנים. מיד לאחר מכן, עלה הנאשם למדרגה הראשונה ביציע המערבי, ותקף את מפקד האירוע, על ידי כך שהרים מרצפת המדרגה מושב של כיסא פלסטיק, אחז אותו בשתי ידיו, התקרב לעבר השוטר והשליך אותו בעוצמה על ראשו".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מול חולון/ברני ארדוב

"בעקבות התקיפה, נחבל השוטר בראשו וניגר ממנו דם, הוא קיבל טיפול ראשוני מחובש שנכח במקום וחזר לפקד על האירוע עד לסיום משחק הכדורסל. מספר דקות טרם סיום משחק הכדורסל, נמלט הנאשם מהמקום, ונתפס על ידי המשטרה רק אחד עשר ימים לאחר מכן".

עדכון ראשון: 11:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully