וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "הדחנו קבוצה אדירה". הארט: "בקלות יכולנו להיות בגמר"

חגיגות בספרד אחרי ה-0:1 שסידר שחזור של הגמר מ-14' מול אתלטיקו: "מדריד היא הבירה של הצ'מפיונס. בייל השתחרר מהצל של רונאלדו". רונאלדו: "עייף, אך שמח". הארט: "ריאל השיגה שער במזל". המספרים, התגובות והממים

פרץ את הסכר. גארת' בייל/רויטרס

ריאל מדריד עלתה הערב (רביעי) לגמר ליגת האלופות בפעם השנייה תוך שלוש שנים, לאחר שניצחה בביתה 0:1 את מנצ'סטר סיטי מבעיטה של גארת' בייל שפגעה בפרננדו ונכנסה (20). כעת כל מה שמפריד בין זינדין זידאן ושחקניו מאליפות אירופה נוספת הוא ניצחון על אתלטיקו מדריד, עליה גברו בגמר שלפני שנתיים, ב-28 במאי בסן סירו.

"ליגת האלופות חיה במדריד", הייתה הכותרת של ה"אס", בעוד ב"מארקה" נכתב: "מדריד, הבירה של הצ'מפיונס". בעיתוני קטאלוניה קצת פחות התלהבו ו"אל מונדו דפורטיבו" נתן כותרת יבשה: "יהיה דרבי מדרידאי בגמר מילאנו!", בעוד ה"ספורט" היה עוד יותר קיצוני עם "סיטי המגוחכת נתנה במתנה את הגמר לריאל". גם בעיתוני אנגליה לא אהבו את ההופעה של הסיטיזנס: "בייל עשה את ההבדל, בעוד סיטי הייתה כנועה", נכתב ב"גרדיאן". ה"מירור" הלך עם "בייל שובר את הלב של סיטי, שלא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת. הוא השתחרר מהצל של רונאלדו" ואילו ה"סאן", צבעוני כתמיד, שם בכותרת משחק מילים "ברנא-ביי"

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיאו של צ'אבי אלונסו עם 17 הפעות בחצי גמר ליגת האלופות. עקף את צ'אבי לו יש 16 הופעות.

* ריאל מדריד הבקיע ב-30 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות.

* ריאל מדריד הבקיעה 19 שערים ולא ספגה אפילו שער אחד בכל משחקי הבית שלה העונה בליגת האלופות

* זו תהיה הפעם השישית ששתי קבוצות מאותה מדינה נפגשות בגמר ליגת האלופות. הפעם הקודמת הייתה כמובן שחזור של אותו משחק מהגמר מלפני שנתיים.

* הקבוצות הספרדיות הדיחו קבוצות אנגליות ב-12 מתוך 13 מפגשי הנוקאאוט האחרונים בליגת האלופות.

* לקראת הגמר: ריאל מדריד ניצחה 136 מתוך 263 משחקי הדרבי האחרונים. באירופה, ריאל מדריד ניצחה ארבעה מתוך ששת הדרבים האחרונים.

* מדריד ומילאנו היו עד כה בשוויון בתור הערים עם הכי הרבה אליפויות אירופה. למילאן (7) ואינטר (3) היו 10 משותפות ולריאל, 10 משלה עבור מדריד. כעת, העיר מדריד תעלה למקום הראשון ברשימה הזו, בגמר שייערך ב...מילאנו.

* ריאל הדיחה את אתלטיקו בכל שלושת המפגשים האירופים ביניהם: ב-1959 בחצי הגמר, ב-2014 בגמר וב-2015 ברבע הגמר.

* סרחיו אגוארו השלים קצת יותר מתשע שעות רצופות של ליגת האלופות מבלי שבעט אפילו פעם אחת למסגרת. הבעיטה האחרונה שלו למסגרת הייתה במשחק החוץ של סיטי מול דינמו קייב בשמינית הגמר, בפברואר.

* הקבוצות הספרדיות עומדות כעת על 47 ניצחונות מ-50 המפגשים הכפולים האחרים שלהם באירופה מול יריבות שאינן ספרדיות.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
סרחיו אגוארו מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הנה עוד ערב עגום. אגוארו/רויטרס

התגובות

זינדין זידאן: "סבלנו, אבל בסוף הצלחנו לעבור ואני שמח, כי זה מגיע לשחקנים. הקהל היה מיוחד ותמך בשחקנים מהדקה הראשונה. השגנו משהו, אבל עדיין לא זכינו בדבר".

גארת' בייל: "לא משנה מי מבקיע, או אם זה שער עצמי. הדבר החשוב הוא שהעפלנו לגמר ויש לנו סיכוי לזכות בגביע נוסף. הרגשתי שהיינו קרובים להרוג את המשחק, אבל לא הצלחנו להגיע להזדמנויות מספיק טוב. הסיבה שהגעתי לכאן היא כדי לזכות בגביעי אירופה, יש לי אחד ואני רוצה עוד אחד. אני מרגיש שאני מתבגר, ואני נהנה מהכדורגל כאן".

סרחיו ראמוס, הבלם שכבש את שער השוויון הדרמטי שכפה הארכה מול אתלטיקו בגמר לפני שנתיים, אמר לאחר המשחק: "הצלחנו להישאר מאוחדים ולהדיח קבוצה אדירה כמו סיטי. לא היה פשוט להגיע לגמר, אבל אנחנו ראויים לזה. אחרי עונה כל כך קשה אנחנו יכולים להנות מהמעמד הזה. מגיע לקבוצה וגם לקהל, שהיום היה כמו השחקן הנוסף שלנו. ניתן את הנשמה שלנו בגמר. כרגע צריך ליהנות ממהישג".

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו שמחים כי העפלנו לגמר וזה מיוחד. 0:1 זה ניצחון קטן, אבל היינו טובים יותר. לא שיחקתי כבר 15 יום, אבל אנשים שוכחים שאני מתאושש מהר. אני עייף, אבל מאוד שמח".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. AP
שוב מול הקולצ'ונרוס בגמר. ראמוס/AP

מאמן סיטי מנואל פלגריני: "אני מאוכזב כי היה משחק צמוד בין שתי קבוצות שלא יצרו הרבה הזדמנויות. זה לא הדבר הטוב ביותר כמאמן להחליף שחקן הגנה בשלב כל כך מוקדם, אבל אני לא חושב שהיו לנו בעיות בהגנה, היו לנו בעיות ביצירת מצבים, כמו ריאל מדריד".

ג'ו הארט, שמנע הפסד גדול הרבה יותר לסיטי, אמר בסיום: "יכולנו בקלות להיות בגמר, אבל הם שיחקו היטב. הם השיגו שער במזל, אבל זה מה יש. היה חסר לנו עוד קצת. האם עשינו מספיק בשני המשחקים? אינני יודע".

אלייקים מנגלה: "ספגנו שער במזל, בכדור שהוסט. לאחר מכן ריאל מדריד עשתה עבודה טובה בשמירה על היתרון. לא הצלחנו להבקיע. יש גאווה בלהגיע לחצי הגמר, הפסדנו לקבוצה מנוסה".

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully