וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ג'יימס חפץ בהצלחה של טיירון לו, לא כמו עם דיוויד בלאט"

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בחילופי המאמנים של קליבלנד. ב-ESPN נכתב: "לשבח את המאמן לא היה חלק מדרך הפעולה של ג'יימס תחת בלאט. מקבלי ההחלטות מאמינים שעשו עבודה טובה"

צילום מסך

בווידאו: "משחק מקדים", מהדורת הפלייאוף

אף שהמאזן של קליבלנד עם טיירון לו (14:27) פחות טוב מזה שהשיג דיוויד בלאט העונה בתפקיד (11:30), בארצות הברית ממשיכים לעסוק בשינוי על הקווים, שלטענת פרשנים רבים מוכיח את עצמו ממשחק למשחק.

היום (רביעי) פורסמה ב-ESPN כתבה העוסקת ביחסים המשתפרים בין לו ולברון ג'יימס. "בשנה שעברה, אחרי שעשה את המהלך הגדול של העונה, לברון ג'יימס ניצל את ההזדמנות כדי לציין שהוא ביטל את ההחלטה של מאמנו בזריקה האחרונה מול שיקגו", כתב בריאן ווינדהורסט. "אחרי שסחב את קליבלנד בחמש הדקות האחרונות של ניצחון נוסף, הפעם על אטלנטה ביום שני, ג'יימס יצא מגדרו כדי לשבח את המאמן הראשי שלו. זה לא פייר לצמצם הכל לדיוויד בלאט וטיירון לו, אבל כן עוזר לבחון את היחסים הסבוכים שיש להם עם שחקני הקאבס. ורגעים כאלה מוכיחים מדוע מקבלי ההחלטות מרגישים ששינוי המאמנים באמצע העונה היה מוצלח, בלי קשר למה יקרה בהמשך".

ווינדהורסט ציין מספר דברים שלו עשה במשחק הראשון מול ההוקס, וכתב: "זו לא התנהגות נורמלית מצד לברון, לנסות ולהעניק למאמנו תשומת לב. זה לא כאילו זה מעולם לא קרה, אבל לשבח ככה את המאמן לא היה חלק מדרך הפעולה שלו תחת בלאט. לרגע זה, לברון ממשיך להראות שהוא חפץ בהצלחה של לו. בין אם זה פייר או לא או ראוי או לא, לעתים רחוקות זה היה המקרה עם בלאט".

ובינתיים, לברון מביט קדימה. מתברר כי אחת השאיפות של קינג ג'יימס היא לשחק מול מיאמי בגמר המזרח - בעיקר בשל האפשרות לשחק מול חברו הטוב דווין וייד, דבר שעדיין לא קרה. "לכל אורך הקריירה שלי רציתי לשחק מול וייד בסדרת פלייאוף", אמר לברון. "תמיד דיברנו על זה, אפילו עוד לפני שהיינו חברים לקבוצה. החזקתי אצבעות לכל אורך הקריירה שלי שזה יקרה".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. AP
הכל טוב. לו ולברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully