וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה רשמית לבלם הפולני מרצ'ין קמינסקי

3.5.2016 / 15:46

השחקן בן ה-24 אחריו קרויף עוקב תקופה ארוכה, משחק בהרכב לך פוזנן בחמש העונות האחרונות וקיבל מהצהובים הצעת חוזה לעונה הבאה בגובה של 400 אלף יורו, אך כרגע נוטה לסרב. צפו בביצועיו

one

בווידאו: תקציר התיקו המאופס במשחק העונה

מכבי תל אביב רוצה את הבלם הפולני מרצ'ין קמינסקי וכבר הציעה לו חוזה לעונה הבאה בגובה של 400 אלף יורו. ג'ורדי קרויף עוקב מזה תקופה די ארוכה אחר קמינסקי ומעבר להתרשמות האישית שלו מהבלם הוא גם קיבל דוחות סקאוטינג מאוד טובים עליו.

למרות שההצעה של מכבי תל אביב לשחקן בגובה של 400 אלף יורו טובה ממה שהוא הרוויח העונה, מעדיף קמינסקי לעת עתה לא לקבלה מתוך אמונה כי כעת כשסיים חוזה והוא שחקן חופשי יהיו לו הצעות טובות מזו של מכבי בליגות של מערב אירופה.

קמינסקי, 24, בוגר מחלקת הנוער של לך פוזנן, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2009 והיה שותף לאליפות כבר בעונתו הראשונה. הוא הפך לשחקן הרכב בעונת 2011/12 ובמשך חמש עונות היה אחד השחקנים היציבים של לך פוזנן, שזכתה באליפות פעם נוספת בעונה שעברה, אותה סיים עם שני שערים ב-36 משחקים. קמינסקי הספיק גם להופיע ארבע פעמים במדי נבחרת פולין ונכלל בסגל ליורו 2012, כשהמשחק הבינלאומי האחרון שלו היה בנובמבר 2013. אתמול שיחק 90 דקות בגמר הגביע הפולני, בו הפסידה לך פוזנן 1:0 ללגיה ורשה.

הבלם הגבוה (1.92 מטרים) מסיים את חוזהו בסוף העונה ומתכוון לנסות את מזלו מחוץ לפולין. בחודשים האחרונים הייתה התעניינות רבה מצד קבוצות בליגה ההולנדית, ובראשן ניימיכן. בסביבתו של הבלם הסבירו כי סגנון כמו של הליגה ההולנדית מתאים לו, שכן הוא מעדיף את המשחק הטכני ומחלץ כדורים בעיקר בזכות קריאת משחק טובה ויכולת מיקום, ופחות בעזרת ניצחונות בעימותים פיזיים. גם טרבזונספור הטורקית וכן נציגות ה-MLS, כמו שיקגו פייר וניו יורק רד בולס, לוטשות עיניים לכיוון השחקן.

במכבי בכל מקרה לא מרימים ידיים באשר לקמינסקי ומדברים בין היתר על כך שניצחו מועדונים גדולים במרדף אחרי פרדראג ראיקוביץ בקיץ שעבר.

צפו בביצועיו של קמינסקי

מרצ'ין קמינסקי (מימין) באימון נבחרת פולין. GettyImages
באימון נבחרת פולין עם אוברניאק. קמינסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully