וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד עלתה לליגת העל, אשקלון קרובה אחרי 4:5 על פתח תקוה

הקבוצה מעיר הנמל הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח רשמית על העפלתה ועשתה זאת, למרות שספגה 3:3 מהרצליה בתוספת הזמן. אשקלון זקוקה לניצחון לאחר שהכניעה את המלאבסים בקרב מטורף

לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד חגגה הערב (שני) את עלייתה הרשמית לליגת העל אחרי עונה אחת בלאומית לאחר 3:3 דרמטי מול מכבי הרצליה. השנייה בטבלה הפועל אשקלון התקרבה למטרה אחרי 4:5 מטורף על הפועל פתח תקוה בקרב צמרת. בתחתית, הפועל ירושלים ניצחה 0:2 קריטי בחוץ את מכבי יבנה.

אור אינברום מ.ס. אשדוד חוגג. לירון מולדובן
זמן החגיגות של אשדוד/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד - מכבי הרצליה 3:3

מוליכת הטבלה הבטיחה את חזרתה לליגת העל מעשית כבר במחזור הקודם והייתה צריכה נקודה כדי להפוך את הסיפור לרשמי. היא השיגה אותה, למרות שספגה בדקה ה-94 שוויון והתפנתה לחגיגות.

בתום מהלך קבוצתי נהדר, רועי בקל כבש מתוך הרחבה את הראשון של המארחת (20). שש דקות לאחר מכן, אור אינברום מצא את הרשת עם בעיטה מתוך הרחבה והכפיל את היתרון של המארחת. ארבע דקות להפסקה, ז'ורדן פושה צימק ל-2:1. בדקה ה-65, אשדוד החזירה לעצמה את יתרון שני השערים לאחר שמהלך יפה של אינברום הסתיים בהגבהה שבלבלה את אבי איבגי והובילה לשער עצמי של השוער. פושה סירב לוותר ובדקה ה-81 הצליח שוב לצמק. אלון סולטן הצליח לקבוע 3:3 בדקה ה-94, אבל גם זה לא קלקל את החגיגה של אשדוד, שהבטיחה עלייה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מ.ס. אשדוד חוגגת עלייה לליגת העל, רוני אוואט. לירון מולדובן
רוני אוואט ואשדוד מחויכים/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - הפועל פתח תקוה 4:5

משחק משוגע לחלוטין הסתיים עם ניצחון ענק לאשקלון, שהסתדרה למרות שהשוער שלה הורחק וכבשה בתוספת הזמן. כעת, אחרי התיקו של הרצליה, אשקלון מובילה בשש נקודות וניצחון נוסף יספיק לה כדי לעלות.

ממש בשניות הסיום של המחצית הראשונה עלתה המארחת ליתרון. הגנת המלאבסים לא הסתדרה עם כדור גובה ומתן בלטקסה דחק לשערו הוא. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, קובי בן חמו הקדים את השומר שלו בכדור קרן ונגח לפינה הקרובה את ה-0:2. מתן בלטסקה, שכבש את השער העצמי, החזיר את פתח תקוה לתמונה בדקה ה-55 לאחר שכבש ממטר בזכות בישול נאה של ברנקו מיכאלוביץ'. בדקה ה-62 פתח תקוה הייתה ראויה לפנדל, אך השופט סימן להמשיך ועדי קונסטנטינוס בעט בעוצמה מזווית קשה פנימה, אך השוויון החזיק רק שלוש דקות עד שעידן שריקי כבש מול האקסית את ה-2:3.

הטירוף נמשך ובדקה ה-72 כדור חופשי נחת ברגל של בן אז'ובל, שמקרוב בעט לרשת וקבע 3:3. בדקה ה-75, ברוך דגו החזיר לאשקלון את היתרון עם הקפצה אדירה ברגל שמאל מ-20 מטרים, אבל חמש דקות לסיום השוער ליאור חדריאן הורחק אחרי עבירה קשה ברחבה ואז'ובל שלח את הפנדל לחיבורים וקבע 4:4 מדהים בדקה ה-88. נגמר? ממש לא. בדקה ה-91, עוד פנדל, הפעם לאשקלון וניר נחום קבע 4:5.

בני לוד - הפועל רמת גן 1:0

לרמת גן: דידייה ברוסו (88 בפנדל)

מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון 3:0

לקטמון: שי חדד (34), ינון אליהו (38), מיקו ממן (62)

פלייאוף תחתון

מכבי יבנה - הפועל ירושלים 2:0

קרב התחתית הלוהט ביבנה הסתיים בניצחון של הקבוצה מהבירה וכעת היא עם נקודה יותר מאשר המפסידה, שירדה אל מתחת לקו האדום. רגע לפני הירידה להפסקה, איתמר כהן פרץ באין מפריע לרחבה ובעט לרשת הגבוהה את הראשון של ירושלים. אנתוני וארן הכפיל את היתרון בדקה ה-62 אחרי שכבש מקרוב כדור רוחב.

הפועל נצרת עילית - עירוני קרית גת 1:6

ההפסד הראשון של נועלת הטבלה בפלייאוף התחתון היה מביך במיוחד וקבע רשמית שהיא יורדת לליגה א' אחרי שנתיים בלאומית. נצרת עילית, שעדיין נאבקת על מקומה, ברחה למרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

ג'ורג' אמסיס העלה את נצרת עילית ליתרון כבר בדקה השמינית והכפיל את מאזנו בדקה ה-16, כשהוא מקרב את האורחים לליגה השלישית. רועי חדד כבש את השלישי (54), לפני שדידייה קוגבניה צימק (56) לנועלת הטבלה. אלא שארבע דקות אחרי השער שלו, קוגבניה הורחק ובדקה ה-64, אביב סולומון שם את הרביעי. רבע שעה לסיום, עטר כבש את החמישי. ג'ורג' אמסיס, שפתח את החגיגה, גם נעל אותה בדקה ה-88.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ניר רמת השרון 2:4

לתל אביב רמלה: מתן חוזז (4), יונתן כהן (41), קופי דאנקווה מניז'ר (65), דור ג'אן (67). לרמת השרון: יוסי שבחון (29 בפנדל), אוזור ננמקה (74).

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 1:2

לעפולה. עזת חלאיילה (38), אזוצ'קו אוגו (45). לראשון לציון: גל לוי (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully