וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 בבית על ראן בפתיחת המחזור ה-36

הגשם השוטף בעיר האורות הפריע לאלופה במשך מחצית אחת, אבל דקות טובות הובילו לשער יפה של מקסוול (50) וצמד של זלאטן איברהימוביץ' (54, 78), שהגיע ל-34 שערי ליגה. קבאני השלים (91)

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן מול ראן. רויטרס
עוד שלוש נקודות, עוד צמד. זלאטן/רויטרס

הליגה הצרפתית, שהוכרעה מזמן, מתקרבת לסיומה והערב (שישי) יצא לדרך המחזור ה-36 עם משחק בודד בו הביסה האלופה פריס סן ז'רמן בבית 0:4 על ראן.

הפריזאים, שהעלו את מאזנם ל-89 נקודות מתוך 105 אפשריות ומובילים כעת ב-30 נקודות על פני השנייה ליון, התקשו במחצית הראשונה להסתדר עם הגשם השוטף שירד בעיר האורות, אבל אחרי ההפסקה הכל התחבר להם בקלות יותר ועשר דקות של לחץ הניבו שני שערים מהירים שסגרו עניין.

תחילה היה זה המגן השמאלי מקסוול, שבדקה ה-50 קיבל כדור ברחבה מאדינסון קבאני ובמבצע יפהפה עבר שני מגנים וסיים עם בעיטה מקרוב לחיבורים. זה היה המחזור השני ברציפות בו מקסוול כובש, לראשונה בקריירה שלו. ארבע דקות לאחר מכן, אנחל די מריה הגביה, קבאני שהיה בנבדל פספס וזלאטן איברהימוביץ' המשיך מקרוב פנימה את ה-33 שלו בליגה העונה, שאולי היה צריך להיפסל בגלל שהאורוגוואי הטעה את השוער.

לקראת הסיום, זלאטן נעצר באחד-על-אחד מול השוער לאחר ניסיון לכבוש עם עין עקומה, אבל בדקה ה-78 כבר מצא את הרשת עם פצצה בשמאל מתוך הרחבה. הצמד הזה הגיע אחרי שני משחקי ליגה בהם זלאטן כבש שלושער וצמד. זו הפעם הראשונה שלו בליגה הצרפתית עם שלושה משחקים רצופים של שני שערים לפחות. דקה בתוך תוספת הזמן, קבאני פרץ לרחבה וסיים בבעיטה חדה פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

ראן נותרה במקום השביעי עם 52 נקודות במאזנה והיא מתרחקת מהמאבק על כרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully