וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "דיוויד בלאט לימד אותי רבות, מתגעגעים אליו כאן"

מאמן קליבלנד לשעבר זכה לתמיכה מהאיש שהחליפו בתפקיד. דיווח: אם וולטון יעזוב, בלאט עשוי לשמש כעוזרו של סטיב קר בווריירס. הלייקרס עשויים לזמנו לפגישה, בניו יורק ממשיכים לנתח

צילום מסך

בווידאו: הפרק האחרון של "משחק מקדים"

בימים האחרונים מוזכר שמו של דיוויד בלאט כמועמד לכמה וכמה תפקידים ב-NBA. הערב (חמישי) נשאל על כך גם טיירון לו, ששימש כעוזרו של הישראלי בקליבלנד לפני שהחליף אותו כשזה פוטר במהלך העונה. "אין ספק שמגיעה לו עוד הזדמנות ב-NBA", אמר מאמן הקאבס, "הוא לימד אותי רבות. הוא עשה עבודה נהדרת כאן. להיות חבר שלו ולקבל את ההזדמנות להבין אותו היה נהדר עבורי. יש פה הרבה חבר'ה שמתגעגעים לבלאט ולנוכחות שלו. אני מקווה לשמור איתו על קשר ומקווה שיקבל עוד ג'וב, כי זה מגיע לו".

הפגישה של בלאט עם פיל ג'קסון לפני כיומיים ממשיכה לסקרן מאוד את תקשורת הספורט בניו יורק. המאמן הישראלי שיחק במכללת פרינסטון עם הג'נרל מנג'ר של הניקס, סטיב מילס. בין השניים שוררים יחסים טובים וזו כמובן נקודה לזכותו של המאמן, אולם ב"ניו יורק פוסט" טוענים שהפגישה של בלאט עם ג'קסון לא היתה בסך הכל "פגישת נימוסין". "יכול להיות מצב בו בלאט יצטרף לצוות האימון כמאמן ראשי נוסף לצד ראמביס, אם כי בפגישה עלתה רק האפשרות של שימוש כמאמן ראשי".

באותה כתבה הועלתה אפשרות מעניינת נוספת: אם לוק וולטון יעזוב את משרת עוזר המאמן של גולדן סטייט לטובת משרת מאמן ראשי (אולי בניקס), ייתכן כי בלאט ייכנס לנעליו ויעבוד תחת סטיב קר - מה שאמור היה לקרות בקיץ 2014, לפני שהישראלי לקח את הג'וב בקליבלנד.

"לא ברור מדוע מסע החיפושים הזה נגרר ככה", נכתב ב"ניו יורק פוסט". "אולי פיל ג'קסון מחכה לראות אם מאמנים כלשהם יפוטרו אחרי הסיבוב הראשון של הפלייאוף". שם נוסף שהצטרף לרשימה הוא זה של נייט מקמילן.

אגב, ב-ESPN פרסמו הבוקר שלוס אנג'לס לייקרס, אולי המחזרת הראשית אחר וולטון, עשויה לזמן גם את בלאט לראיון עבודה בתקופה הקרובה. מועמדים נוספים לתפקיד הם ג'ף ואן גנדי, דאג קולינס וקווין אולי.

דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
זוכה לתמיכה, לפחות בדיעבד. בלאט עם לו/AP

כאמור, בתפוח הגדול טוענים שקורט ראמביס ממשיך להיות המועמד המוביל לאימון של ניו יורק ניקס, אבל נראה שג'קסון - הנשיא לענייני כדורסל של הארגון - מחפש מתווה שיניח את דעתם של בעלי המניות. ראמביס שמונה למאמן זמני, עבד תחת ג'קסון בלוס אנג'לס לייקרס וזוכה להערכה רבה מהזן מאסטר. אלא שלא כולם מתלהבים ממינוי קבוע שלו ולכן ייתכן שג'קסון מנסה להנחית לצדו עוזר בעל ניסיון - ובלאט עונה על הדרישה הזו.

בינתיים אין עובדות, ישנן רק הערכות. ורובן מדברות על כך שהצטרפות אפשרית של בלאט לניקס, תהיה לפחות בהתחלה כעוזר מאמן.

פרנק איסולה מ"ניו יורק דיילי ניוז" התייחס הלילה להתפתחויות: "התעניינות של ג'קסון בבלאט לא תואמת את שני התנאים המקדימים שהוא הציב לבחירת מאמן הראשי: היכרות עם האדם שהוא ייבחר, ומישהו שמשחק את התקפת המשולש - זה פשוט לא בלאט. אבל נראה הגיוני שג'קסון ינסה להחתים אותו כעוזר המאמן של קורט ראמביס. זה משהו שיהיה לו קל יותר למכור ליו"ר ג'יימס דולאן - עוזר מאמן כמו בלאט, שיש לו ניסיון כמאמן ראשי".

איסולה הוסיף: "מקורב לבלאט טוען שמינויו שלו לתפקיד עוזר המאמן בהחלט מתקבל על הדעת, למרות שהוא עדיין מקווה לקבל תפקיד כמאמן ראשי באחת מהקבוצות. כעוזר מאמן בניקס, בלאט יהיה בעמדה נוחה להיכנס לנעלי המאמן הראשי במקרה שראמביס יינחל כישלון. ואם מסתכלים על ההיסטוריה של הניקס, רואים שלא מדובר בארגון שחושש לפטר מאמנים בתוך רגע. אם הניקס יחתימו את בלאט, הם יכולים לשכוח מלברון ג'יימס, שדחף את הקאבס לפטר אותו למרות פתיחה של 11:30".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
"מקורב לבלאט טוען שמינויו שלו לתפקיד עוזר המאמן בהחלט מתקבל על הדעת"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully