וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הגיש תביעה נגד השרה הצרפתית לשעבר

השור ממאיורקה הגיש תביעה נגד רוזלין באשלו, שטענה כי נעדר מהסבב בעבר בשל שימוש בחומרים אסורים: "מתכוון לא רק להגן על היושרה והתדמית שלי, אלא גם על הערכים עליהם הגנתי בקריירה שלי"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נדאל עובר לשלב ההתקפה/AP

רפאל נדאל הגיש היום (שני) תביעה נגד שרת הספורט הצרפתייה לשעבר רוזלין באשלו בבית המשפט בצרפת. המדורג חמישי בעולם פרסם הודעה בה טען כי התביעה הוגשה עקב הדברים הפוגעניים שאמרה באשלו בראיון טלוויזיה בצרפת במרץ.

"בתיק הזה אני מתכוון לא רק להגן על היושרה והתדמית שלי כספורטאי, אלא גם על הערכים עליהם הגנתי במשך כל הקריירה שלי", ציין נדאל במכתבו, "אני גם מבקש למנוע מכל דמות ציבורית להביע דעות מעליבות והאשמות נגד ספורטאים דרך התקשורת בלי ראיות או יסודות ולא להיענש על כך. אם בית המשפט יכריע כי בוצעה כאן עבירה ויגזור על השרה לשעבר תשלום פיצויים, כל הכסף יועבר לארגון ללא מטרות רווח (NGO) או ארגון צדקה בצרפת. בנוסף, אני רוצה לבקש את מלוא הכבוד להליך המשפטי שרק החל ואני רוצה להביע את האמון המוחלט שלי במערכת הצדק בצרפת שתשפוט את האירועים. אני לא אדבר ולא אספק הצהרות נוספות בנוגע לעניין הזה ולכל פרט אתם מוזמנים לסוכן שלי".

כזכור, באשלו אמרה במרץ כי הספרדי נעדר ב-2012 למשך שבעה חודשים לא בגלל פציעה, אלא בגלל שימוש בחומרים אסורים. באשלו, שהחזיקה במספר תפקידים בממשלת צרפת, אמרה בשבוע שעבר: "אנחנו יודעים שאחת הפציעות הידועות לשמצה של נדאל, שבגללה נעדר שבעה חודשים, הייתה בגלל בדיקת סמים חיובית. כשאתה רואה טניסאי מפסיק לשחק הרבה חודשים, זה בגלל שהוא נתפס על בדיקה חיובית, ומכוסה בגלל 'חוקי השתקה'. זה לא ככה תמיד, כמובן, אבל זה קורה לעתים תכופות".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully