וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לסיבוב השני באיסטנבול אחרי ניצחון על אנדריי רובלב

אחרי שירד מקום אחד בדירוג העולמי למקום ה-78, ניצח הישראלי 2:6, 3:6 את המדורג 151 בעולם. אמיר ויינטרוב ירד גם הוא מקום אחד (198). שפל חדש לשחר פאר, ירדה 58 מקומות ל-294 בעולם

דודי סלע טניסאי ישראלי. ניר קידר, איגוד הטניס,
ניצחון יפה. סלע/ניר קידר, איגוד הטניס

שחר פאר הגיעה לשפל החדש. הטניסאית, שבעבר נשקה לטופ 10 העולמי, לא שיחקה בחודשים האחרונים והידרדרה 58 מקומות - עד למקום ה-294 בעולם, כך פורסם הבוקר (שני) בדירוג הטניס הרשמי. פאר, ששימשה במשך שנים רבות כמחבט הבכיר של ישראל, קרובה מתמיד להפוך לטניסאית השלישית בטיבה בישראל, כשדניז חזניוק, שירדה מהמקום ה-308 למקום ה-310, נושפת בעורפה. יוליה גלושקו נותרה במקום ה-144.

אצל הגברים, דודי סלע ירד מקום אחד למקום ה-78, והיום ניצח בשתי מערכות 2:6, 3:6 את אנדריי רובלב המדורג 151 בטורניר איסטנבול המשוחק על משטח חימר ועלה לסיבוב השני, שם ישחק נגד פדריקו דלבוניס הארגנטינאי, שחקן חימר מצוין.

אמיר וינטרוב למקום ה-198. וינטרוב ירד גם הוא מקום אחד, ל-78 והיום עלה לסיבוב השני בצ'לנג'ר טאיפיי, לאחר שניצח את המדורג 124 בעולם, גו סואדה, 6:7, 5:7. יריבו בשלב הבא טרם נקבע.

בטופ 10 אצל הגברים חל שינוי קטנטן. תומאש ברדיך הצ'כי עלה למקום השמיני על חשבונו של דויד פרר הספרדי, שירד לתשיעי. אצל הנשים, פטרה קביטובה עלתה למקום השישי על חשבונה של סימונה האלפ, שירדה אל המקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully