וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר ברצלונה בפעם התשיעית

שבוע אחרי הזכייה במונטה קרלו, זכה השור ממאיורקה גם בטורניר בקטלוניה עם 4:6, 5:7 מול קיי נישיקורי והוא נראה בכושר מצוין. נדאל השווה שיא זכיות בטורנירי חימר. קרבר זכתה בשטוטגרט

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נראה בכושר מצוין. נדאל/AP

רפאל נדאל ממשיך לדהור. שבוע בלבד לאחר שזכה במונטה קרלו, זכה הערב (ראשון) המדורג חמישי בעולם גם בטורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP, וזה התואר ה-69 בקריירה שלו וה-49 על חימר, בכך הוא השווה שיא היסטורי של גיז'רמו ויאס. רפא ניצח 4:6, 5:7 את קיי נישיקורי היפני, המדורג שישי בעולם, במשחק שארך שעתיים וארבע דקות.

לנדאל זהו תואר תשיעי בברצלונה והוא השווה את שיא הזכיות שלו במונטה קרלו וברולאן גארוס, שהם שלושת התארים בהם זכה טניסאי אחד הכי הרבה אי פעם. אחריו, נמצא רוג'ר פדרר עם שמונה זכיות בהאלה ואותו ויאס בבואנוס איירס, שם גם זכה שמונה פעמים. זו הפעם הראשונה בה נדאל זוכה בתואר בברצלונה מאז 2013. נדאל נראה מצוין על חימר השנה והוא חוזר לעצמו גם מבחינת היכולת וגם מבחינת התוצאות, האם הוא מסוגל לעשות את זה גם ברולאן גארוס ולזכות בגרנד סלאם נוסף?

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
קרבר והרכב החדש/GettyImages

סיפור הסינדרלה של לאורה זיגמונד בטורניר שטוטגרט מסבב הפרמייר של ה-WTA (סך פרסים: 759 אלף דולר). זיגמונד בת ה-28, המדורגת במקום ה-71 בעולם, רשמה הישג בלתי ייאמן כשהגיעה מהמוקדמות עד לגמר כשהיא לא מפסידה אפילו מערכה אחת בדרך ומנצחת שחקניות בכירות כמו אגניישקה רדוואנסקה, סימונה האלפ ורוברטה וינצ'י.

היום, כאמור, נעצר המסע הקסום הזה כשזיגמונד הפסידה 6:4, 6:0 לבת ארצה אנג'ליק קרבר בגמר כל גרמני. קרבר, אלופת אוסטרליה והמדורגת שלישית בעולם, הגנה על התואר בו זכתה בשנה שעברה דווקא אחרי שפתחה רע מאוד ופיגרה 3:0 כבר אחרי תשע דקות. בסופו של דבר קרבר הכריעה את המשחק כולו עם קאמבק מצוין במערכה הראשונה והופעה מרשימה בשנייה בדרך ל-4:6, 0:6 ב-81 דקות.

זה היה התואר התשיעי בקריירה של קרבר והפעם הראשונה בקריירה בה היא מצליחה להגן על תואר בו זכתה בשנה לפני כן. זיגמונד תטפס לדירוג שיא בקריירה כשתעלה למקום ה-42 בדירוג שיפורסם מחר. "לא יכול להיות טוב מזה", אמרה קרבר בסיום, "הייתי צריכה קצת זמן כדי למצוא את הקצב שלי ואני שמחה שעשיתי את זה בסיום". זיגמונד אמרה: "אני ממש עייפה ואני יודעת שאני יכולה לשחק טוב יותר, אבל אני חושבת שהגעתי לקצה בטורניר הזה".

עדכון ראשון: 17:14

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לאורה זיגמונד טניסאית גרמנייה. GettyImages
מסע הקסם נעצר. זיגמונד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully