וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב גביע העולם: רוכב אופני ההרים שלומי חיימי סיים במקום ה-41

24.4.2016 / 14:24

חיימי עצר את השעון על 1:33:50 שעות, פיגור של 6:06 דקות מהמנצח לאחר רכיבה יציבה ועקבית, והוא קרוב להשגת הכרטיס לריו. רותם ישי סיים במקום ה-71

שלומי חיימי רוכב אופני הורים, המשחקים האירופיים באקו. באדיבות הוועד האולימפי,
בדרך לריוץ חיימי/באדיבות הוועד האולימפי

רוכב האופניים, שלומי חיימי, סיים היום (ראשון) במקום ה-41 בתחרות הראשונה בסבב גביע העולם באופני הרים לשנת 2016 שהתקיימה בקיירנס, אוסטרליה. רותם ישי סיים במקום ה-71. בתחרות ניצח אלוף העולם השוויצרי, נינו שורטר, לאחר שסיים שבע הקפות של המסלול בזמן של 1:27:44 שעות. הרוכבים השוויצרים הראו שוב את שליטתם בענף אופני ההרים כאשר תפסו שישה משמונת המקומות הראשונים.

חיימי סיים בזמן של 1:33:50 שעות, פיגור של 6:06 דקות מהמנצח לאחר רכיבה יציבה ועקבית. ישי פתח חלש ולא הצליח לשפר מיקום במהלך התחרות. לאחר חמש הקפות מתוך שבע הורד מהמסלול עקב פיגור גדול מהמותר, ודורג במקום ה-71. בתחרות השתתפו 86 רוכבים. חיימי צבר 27 נקודות לדירוג האולימפי של נבחרת ישראל וישי שלוש נקודות נוספות. השניים נהנו מעידוד של הקהילה הישראלית והיהודית הקטנה בקיירנס.

התוצאה של חיימי מעניקה לו יתרון משמעותי על ישי במאבק על הכרטיס הבודד לרוכב ישראלי לריו. על מנת לעקוף את חיימי, ישי יצטרך תוצאה יוצאת דופן וסיום בפיגור מקסימאלי של כ-3:30 דקות מהמנצח באחת משתי תחרויות המבחן הנותרות בחודש הבא, זאת בהנחה שחיימי לא ישפר את התוצאה שלו.

לפני שאחד מהם ייסע לריו, על חיימי, ישי וגיא זסלר להבטיח בארבעת השבועות שנותרו לתום הקמפיין האולימפי את מקומה של נבחרת ישראל, המדורגת נכון להיום במקום ה-20 בעולם, בין 24 הנבחרות הראשונות בעולם, מקום שיעניק לישראל כרטיס לרוכב אופני הרים ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully