וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו יאריך את חוזהו בריאל מדריד

בצל הדיווחים על כך שהכוכב הפורטוגלי יעזוב את הבלאנקוס בקיץ, ב"קונפידנטיאל" מפרסמים ש-CR7 צפוי לחתום על "חוזה אסטרונומי" במועדון עד 2020. החוזה הנוכחי יפוג בקיץ 2018

one

למרות ההצלחה המסחררת ורצף הכיבושים המטורף של כריסטיאנו רונאלדו העונה, כבר תקופה ארוכה שמתפרסמים דיווחים לפיהם הכוכב יעזוב את הבלאנקוס בקיץ כשפריס סן ז'רמן חושקת בו מאוד. אולם היום (רביעי) ב"קונפידנטיאל" מפרסמים שבשבועות האחרונים חלה התקרבות בין הצדדים שמכינים את הקרקע להארכת חוזהו של השחקן שמסתיים ביוני 2018.

על פי הדיווחים באתר, ראשי הבלאנקוס רוצים שרונאלדו יסיים את הקריירה שלו בריאל מדריד ומציעים לו חוזה משודרג עד קיץ 2020, כאשר CR7 יהיה בן 35 בסוף חוזהו, למרות שהפורטוגלי יסכים לחתום גם עד 2021. סכום החוזה החדש לא פורסם, אך על פי ההגדרה הוא צפוי להיות "חוזה אסטרונומי" ולהיחתם עוד לפני תום העונה הנוכחית, זאת כדי למנוע סנקציות מצידה של פיפ"א.

בשבע עונות שלו במדי הבלאנקוס, רונאלדו שותף לשבעה תארים קבוצתיים, ביניהם זכייה בליגת האלופות לפני שנתיים ומספר תארים אישיים כמו שתי זכיות בנעל הזהב, שלוש פעמים מלך השערים של הליגה ושלוש פעמים הוא זכה בתואר מלך השערים של ליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
יפרוש בריאל מדריד? רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully