וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת הביקורת על ניימאר בברצלונה, דיווח: ריאל מדריד תנסה להחתימו

בזמן שבברצלונה מודאגים מסגנון החיים של הברזילאי ולא ממהרים לחדש את חוזהו, ב"אל צ'ירינגיטו", מדווחים שפלורנטינו ינסה לנצל סעיף בחוזהו ולרכוש אותו בקיץ תמורת 190 מיליון יורו

one

בברצלונה מנסים לשדר אמונה וביטחון שהקבוצה תצא במהרה מהמשבר שפוקד אותה, שכולל הדחה מליגת האלופות ושלושה הפסדי ליגה רצופים שגרמו לפער הבטוח שלה בפסגת הלה ליגה להיעלם. על פי הספירה של "אס", עבר למעלה מחודש מאז שבארסה ניצחה קבוצה עם 11 שחקנים (היא גברה על אתלטיקו, רק אחרי שהורחק לה שחקן). כעת ברצלונה מתכוננת למשחק החוץ שלה מול דפורטיבו לה קורוניה ביום רביעי, ואחרי שאתמול פאביו קאפלו אמר ש"הקבוצה צריכה מנהיג" - בספרד מדווחים שחאבייר מסצ'ראנו לוקח פיקוד על החבורה.

הבלם הארגנטינאי אסף את השחקנים אחרי ההפסד בקאמפ נואו, קיבץ אותם וקרא: "אנחנו הולכים לנצח את חמשת המשחקים שנותרו לנו, כן?!". על פי מסצ'ראנו, "אם נמשיך לשחק ככה, ננצח את כל המשחקים שהיו לנו. מה שקרה מול ולנסיה היה חוסר צדק".

לואיס סוארס ליאונל מסי ניימאר שחקני ברצלונה מאוכזבים. GettyImages
מי ייקח פיקוד? מסי, סוארס וניימאר/GettyImages

כמו כן, בספרד מזכירים שוב את העובדה שלואיס אנריקה לא ביצע חילופים במשחק, שזו הפעם השלישית שלו בלבד כמאמן בארסה שהוא משלים משחק שלם ללא חילוף. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שהמאמן הביט לספסל וקרא "את מי להוציא?", כשהוא מביע אי אמון במחליפים שלו, ומעדיף להעביר את ג'רארד פיקה להתקפה.

בנוסף, באתר "lavanguardia" מדווחים שבברצלונה מזהים את הדעיכה של ניימאר מאז חשזר מהנסיעה לברזיל "ומודאגים מסגנון החיים שלו". על פי הדיווח, ניימאר מתעסק יותר מדי ברשתות החברתיות ובקידומים פרסומיים מסחריים, ובקבוצה גם לא אהבו לראות אותו מגיע בטקס לזכרו של יוהאן קרויף "עם משקפי שמש וכובע בייסבול הפוך". כמו כן, סרטון מראה אותו מעיר בסערת המשחק לג'ורדי אלבה וקורא לעברו "מה הבעיה שלך?".

כזכור, ניימאר התעמת עם שחקני ולנסיה בסיום המשחק, שלח מכה לעברו של אנטוניו בראגן, ובמנהרת השחקנים זרק בקבוק לעברו של סנטי מינה. "עף לעברי משהו", אמר מינה, והביע את דעתו על ניימאר, "אני לא חושב שהוא יודע איך להפסיד, מספיק להביט בו על הדשא כדי לקלוט את זה".

ובינתיים, ב"אל צ'ירינגיטו תכנית ספורט מקומית במדרכיד מדווחים שפלורנטינו פרס הנשיא של ריאל מדריד מתכנן לנצל את הבעיות של ניימאר בברצלונה כדי לשכנע אותו להצטרף לבלאנקוס בעונה הבאה. על פי הדיווח, ראשי ריאל מדריד בוחנים את מצבו של הברזילאי וינסו לנצל סעיף בחוזה שלו שלפיו ברצלונה תיאלץ למכור את ניימאר אם ריאל תסכים לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 190 מיליון יורו. פלורטינו פרס, שסופג הרבה ביקורות במדריד, סימן את ניימאר כמטרה מספר 1 שלו לרכש. לברזילאי יש חוזה עד 2018 בברצלונה, שלוקחת את הזמן עם חידוש החוזה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
סופג אש. ניימאר/רויטרס

בנוסף לזה, ארדה טוראן סובל מבעיות בבטנו, והוא בספק למשחק מול דפורטיבו. בלם דפורטיבו לוקאס פרס, שקבוצתו תארח גם את בארסה וגם ריאל מדריד במחזורים שנותרו, טוען ש"אנחנו יכולים להכריע את זהות האלופה. ידעתי שהעונה תוכרע רק במאי. אמרו שהליגה גמורה, אבל לזכות באליפות זה קשה. כמובן שברצלונה תמיד מסוכנת, בין אם היא צריכה את הנקודות או לא".

מנכ"ל הקבוצה רוברט פרננדס התראיין באתר הקבוצה ואמר: "אף פעם אתה לא יודע מהיכן יגיעו הבעיות, אבל יש לנו יתרון בפסגה, ואם הליגה הייתה נגמרת היום, היינו זוכים באליפות. אני לא מודאג ממה שקבוצות אחרות עושות, אלא חושב רק על עצמנו. הקבוצה הזאת זכתה באמון של אוהדיה". לטענתו, "זו הליגה הטובה בעולם, ברמה מאוד גבוהה. אם משווים את לה ליגה לליגות אחרות, יש פערים גדולים. בשביל לזכות בדאבל צריך לעבוד קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully