וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד הביסה את אשקלון 0:3 והגדילה את הפער בצמרת לעשר

אינברום (25), עזריאל (29) וסירושטיין (60) פירקו את השניה אחרי ארבעה מפגשים ללא ניצחון. אזולאי הורחק (58). הפועל נצרת עילית עלתה מעל הקו האדום עם 1:2 על הפועל ראשון לציון.

משחק העונה של הליגה הלאומית עמד במוקד המחזור ה-32 של הליגה הלאומית. מ.ס. אשדוד פירקה את הפועל אשקלון 0:3. הפועל פתח תקוה (1:1 מול בני לוד) ומכבי הרצליה (2:0 לקטמון) פספסו הזדמנות להצמד למקום השני. הפועל נצרת עילית עלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום עם 1:2 על הפועל ראשון לציון. הפועל רמת גן גברה 0:2 על מכבי אחי נצרת. ביום שני ייערכו שלושה משחקים נוספים במסגרת הפלייאוף התחתון.

אשדוד חוגגת/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון 0:3

המארחת עשתה צעד נוסף בדרך לליגת העל כאשר גברה לראשונה העונה לאחר ארבעה משחקים על אשקלון ופתחה פער עצום של עשר נקודות בפסדת הטבלה. אור אינברום (25) וחן עזריאל (29) כבשו מתוך הרחבה אחרי מתפרצות. האורחים נותרו בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס צהוב שני ואדום ליאיר אזולאי (58). מיכאל סירושטיין נגח פנימה את השלישי מבישול של מיכאל אוחנה (60). קבוצתו של יובל נעים שמרה בכל זאת בבטחה על המקום השני בעקבות איבוד הנקודות של הפועל פתח תקוה ומכבי הרצליה.

לפני המשחק עמדו הקבוצות דקת דומיה לזכר גלעד טרודלר, חבר הנהלה במ.ס. אשדוד במשך שנים ארוכות.

הפועל קטמון - מכבי הרצליה 0:2

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, האורחת קיוותה להמשיך במומנטום ולהתקרב למקום השני המוביל לליגת העל אך שער של מיכאל ממן עם הכתף אחרי קרן של אבירם ברוכיאן (49) ועוד אחד של רז שטיין בפצצה לחיבורים מחוץ לרחבה (90) הספיק לירושלמים לאסוף שלוש נקודות לראשונה מזה שלושה משחקים. שי חדד הורחק אחרי עבירה גסה (70). הפסד ראשון למאמן הנוער שרון חיטמן, שקבוצתו כנראה הושפעה מתקרית המוט באימון.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
להפועל פתח תקוה אסור לאבד נקודות. שגיב כהן/קובי אליהו

בני לוד - הפועל פתח תקוה 1:1

המארחת לא הפסידה למלבאסים בביתה מאז ספטמבר 2012 והרצף נמשך גם הפעם. זהו משחק תשיעי ברציפות ללוד ללא ניצחון אך האכזבה של האורחת, שרוצה להגיע לליגת העל, גדולה בהרבה. עשהאל בן שבת כבש בדקה ה-20 מקרוב לאחר כדור נייח שהורם לרחבה, דייגו סליס השווה בחלוף שש דקות. בדקה ה-81 המארחת קיבלה הזדמנות להכריע את המשחק, אך אדריאן הורדוביי הרומני בעט פנדל חלש שנהדף על ידי אוראל כהן. ברנקו מיכאלוביץ' החמיץ הזדמנות כפולה כאשר הראשונה נעצרה על הקו והשניה הלכה לעמוד והחוצה (85).

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 2:0

ניצחון בכורה לפטריסיו סייג כמאמן האורדונים, וראשון של הקבוצה לאחר שישה מחזורים. מייקל טוקורה דחק פנימה לאחר כדור קרן בדקה החמישית, מלך שערי הקבוצה דידייה ברוסו הכפיל (74) בחצי מספרת. שתי הקבוצות רחוקות ממאבק העלייה ולמעשה סיימו את העונה.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 1:2

ניצחון שלישי ברציפות למארחת שעלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום, מעל הפועל ירושלים ומכבי יבנה שתשחקנה ביום שני. הכתומים עם משחק שביעי ללא ניצחון. מוחמד אבו אל היג'א כבש בבעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-29, השוויון הגיע בדקה ה-41 כאשר וויליאם אווסו קיבל את הכדור בתוך הרחבה והמשיך מהאוויר. נצרת עילית הפכה כאשר ירדן כהן הרים לרחבה, הכדור הוסט וג'ורג' אמסיס שלח את הכדור למשקוף ופנימה, כאשר הכדור ספק עבר את הקו (58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully