וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "רשפורד לא מראה לחץ והוא מפוקס, אני מעריץ את זה"

חלוץ יונייטד סיפק עוד הצגה מול ווסטהאם בגביע וקיבל מחמאות ממאמנו: "כשהוא מקבל ביקורת הוא אומר 'אתה צודק מנג'ר'. הוא מתמודד היטב עם תשומת הלב. אני רוצה לזכות פה בתואר". וגם: המבוכה התורנית

one

בווידאו: מנצ'סטר יונייטד מפסידה 3:0 לטוטנהאם

בצל הערב הדרמטי בליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד העפילה אמש (רביעי) לחצי גמר הגביע האנגלי אחרי שגברה 1:2 בחוץ על ווסטהאם. יונייטד תפגוש בשלב הבא את אברטון, כשבחצי הגמר השני ישחקו קריסטל פאלאס ו-ווטפורד. למרות העונה הנוראית שעוברת עליהם, השדים האדומים הם פייבוריטים ברורים להגיע לוומבלי ולזכות בתואר.

המאמן, לואי ואן חאל אמר בסיום: "אני רוצה לזכות בתואר במנצ'סטר. זכיתי בתארים בכל מקום שהייתי ואני רוצה לעשות זאת גם פה. אני לא חשוב, אלא המועדון, האוהדים והשחקנים. במשחק כזה הראינו את רוח הלחימה שלנו. אני פה כדי לזכות בתארים".

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. AP
מפרגן. ואל חאל/AP

ואן חאל כמובן חילק מחמאות גם למרכוס רשפורד, שכבש שער שישי ב-11 משחקים מאז עלה לקבוצה הבוגרת לפני כחודשיים: "הוא לא מראה לחץ, הוא מפוקס ואני מעריץ את זה אצלו. כשאתה כל כך צעיר ואתה מקבל כל כך הרבה תשומת לב, ואתה מצליח להתמודד עם זה, זה פנטסטי. כשהוא מקבל ביקורת הוא אומר: 'כן מנג'ר, אתה צודק'. זה מעולה, כי שחקנים לא תמיד רואים את עצמם במשחק. הוא כבש שער נהדר והייתי בזווית כזו שבדיוק ראיתי את החור שנוצר בהגנה. צעקתי לו לבעוט ובדיוק לשם הוא בעט".

כשנשאל אם אימן בעבר בוומבלי אמר: "כן, שיחקתי שם עם הולנד נגד אנגליה ב-2001. התוצאה? אני לא רוצה להגיד". עם זאת, באנגליה ציינו שוואן חאל טעה. הולנד אמנם ניצחה 0:2 באותו יום ב-2001, אך המשחק נערך בווייט הארט ליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully