וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: העונה הסדירה הגיעה לסיומה, נקבעו סדרות הפלייאוף

רמת השרון ניצחה 82:93 את רעננה ושמרה על המקום השמיני, שמקנה לה מפגש עם גלבוע/גליל ברבע הגמר. מגדל העמק הפסידה להפועל רמת גן ותצפה בפלייאוף מהבית, קרית אתא גברה על באר שבע וסיימה שנייה

שחקן נבחרת הנוער רועי הובר. ברני ארדוב
רמת השרון עשתה זאת. הובר/ברני ארדוב

העונה הסדירה של הליגה הלאומית הגיעה הערב (שלישי) לסיומה, והעולות לפלייאוף נקבעו. להלן סדרות רבע הגמר, שייערכו במתכונת של הטוב משלשוה משחקים:

הפועל גלבוע/גליל (1) - א.ס. רמת השרון (8)
אליצור קרית אתא (2) - הפועל כפר סבא (7)
הפועל באר שבע (3) - מכבי רעננה (6)
הפועל עפולה (4) - עירוני רמת גן (5)

הפועל מגדל העמק - הפועל רמת גן 84:76

המארחת מפשלת בגדול ברגע האמת ונותרת מחוץ לפלייאוף, זאת על אף שלרמת גן מהתחתית לכאורה לא ממש היה על מה לשחק. יועד בית יוסף הצטיין עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. 18 ו-18 ריבאונדים של אנדי אוגיד לא הספיקו לקבוצה מהעמק.

עירוני רעננה - א.ס רמת השרון 93:82

רמת השרון שומרת על המקום השמיני בעור שיניה ותפגוש את גלבוע/גליל בפלייאוף. לורנזו גורדון קלע 22, בילי מקשפרד הוסיף 20 ו-14 ריבאונדים. סמי גיבנס קלע 19 לרעננה, עמית בן דוד הוסיף 18.

הפועל באר שבע - עירוני קרית אתא 74:61

המומנוטם המצוין של ישראל ברוך ושחקניו נקטע, ועל כן קרית אתא היא זו שתסיים את העונה הסדירה במקום השני. סיימון פארין בלט עם 19 נקודות, ריימונד סיקס סיים עם 16 ו-12 ריבאונדים בקרית אתא.

עירוני רמת גן - הפועל גליל עליון 86:89

המשחק הדרמטי של היום הסתיים בניצחון תשיעי ברציפות של רמת גן בזכות סל גדול של ג'רמיס סמית', שביטל שלשה של רום קורנליוס בצד השני. גל איתן קלע 17, איתי גרינבוים הוסיף 16.

אליצור יבנה - הפועל גלבוע/גליל 86:54

ניצחון קליל וצפוי למוליכה על נועלת הטבלה, ששחררה את שני הזרים שלה והרימה ידיים באופן סופי. דימיטריוס טרידוול הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות. אבי פוגל קלע 16 ליבנה.

משחקים נוספים:

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא 98:76

אליצור אשקלון - הפועל עפולה 103:63

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully