וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוביידה חטאב הורשע בהפקרה. העונש המירבי: 14 שנות מאסר

בלם הפועל עכו הורשע בעקבות התאונה בה דרס אדם בדצמבר 2014. בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע אותו גם בסעיף של נהיגה ללא ביטוח. שלב הטיעונים לעונש: בעוד קצת פחות מחודש

צילום: אדיראן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: חטאב מובא להארכת מעצר בדצמבר 2014

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע היום (ראשון) את שחקן הפועל עכו, עוביידה חטאב, בהפקרה ונהיגה ללא פוליסת ביטוח. הוא זוכה מעבירות של פזיזות ורשלנות. חטאב הואשם על ידי פרקליטות מחוז צפון בהפקרת נאיף אשקר בדצמבר 2014 אחרי שהוא דרס אותו. אשקר מת מפצעיו. שלב הטיעונים לעונש נקבע ל-8 במאי 2016, כלומר עוד קצת פחות מחודש.

על פי סעיף 64א לפקודת התעבורה - אם הנפגע נהרג, הנאשם עלול להישלח ל-14 שנות מאסר. חשוב לציין שעבירות דוגמת נהיגה ללא ביטוח - סעיף נוסף בו בלם עכו נמצא אשם - יכולה להביא להחמרת הענישה אם היא מצטרפת לעבירת הפקרה. אם להסתמך על עונשים שנגזרו בעבר, לא מן הנמנע שבעוד פחות מחודש, על חטאב ייגזר מאסר בפועל.

השופט ג'ורג' אזולאי כתב בהחלטתו: "שוכנעתי מעבר לכל ספק סביר, שהנאשם ביצע את העבירה של הפקרה לאחר פגיעה לפי סעיף 64א(ג)לפקודת התעבורה ועל כן אני מרשיע אותו בעבירה זו. נוכח הודאתו אני מרשיע אותו גם בעבירה של נהיגה ללא פוליסת ביטוח ומזכה אותו מעבירה של מעשי פזיזות ורשלנות".

מהפועל עכו נמסר: "אנחנו כרגע לומדים את הנושא ונגיב בהתאם בהמשך".

עוביידה חטאב, שחקן הפועל תל אביב, מובא להארכת מעצר. אדריאן הרבשטיין
חטאב בבית המשפט לפני שנתיים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully